![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Nykyauton paskuus on kyllä hieno käsite. Nykyautot on aina olleet ihan paskoja kun niissä on kaikkea uutta kallista ja hienoa, mut sitte ku ne on 10, 20 tai 100 vuotta vanhoja ni ne on ihan vitun parhaita :-) Toki omat muistikuvani eivät kanna kuin niihin vuosiin kun naapurin ukot haukkuivat kärjettömät sytytykset kun ne on niin kalliita korjata.
__________________
Paskaa tavaraa, huonoa palvelua ja kuitintonta varaosakauppaa tarjoaa rannikkogroup.fi (perustelut: http://tinyurl.com/gmyvk6f) wonk.sytes.net/76s/ |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli 190E 2,6 Mersussa M104 3,2-24 kone, jossa tyhjäkäynnin säätö sähkömoottorilla suoraan kaasuläpältä, hiilikalvopotentiometrin ja kierrosluvunko lie ohjaamana, vaikka muuten olikin narukaasulla.
80km/h alueella kaasuun koskematta sakot, 105 lasissa tyhjäkäynnillä. ![]() Potikkaa ei saa vaihetuks uuteen, vain koko Juudaksen läppäkotelon vaivaiseen 1070e hintaan. Mainiota. ![]() Löyty onneks purettu kone kaikkineen neljälläkympillä, josta kyseisen räppänän sai härveleineen vaihetuksi. ![]() Samaisen voimalaitteen johdotukset ovat surkuhupaisan kuuluisia biohajoavasta johtosarjastaan. Lämpösten paikkojen johdonkuoret ovat kuin akvalaarikalojen evästä kun teipit purkaa ja kuparit vihreetä höttöä. Silti piuhakimppuakin olisi saanut vartoa pari kuukautta graniittitiskiltä, kun kuulemma käsityönä työstäävät vain tilauksesta. Reippaalla touhutonnilla olis siitäkin selvityny, ellei ois ite kolvannu sinnepäin uusiksi. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Hyvinhän nuo systeemit toimii niin kauan, kun anturit nuuskii tiedot oikein eikä himmelit hajoa. Yleensä toki tuo tyhjäkänytimoottori/ säädin on vaihdettavissa erikseen. Luksusautossa eikait tarvitse, kun omistajat on rikkaita ![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kovilla pakkasilla alkoi käyttöauton moottorinohjauksen varoitusvalo vilkkumaan satunnaisen epäsäännöllisesti. Auto toimi moitteetta eli kovaa ajoa kunnes huollon yhteydessä merkkiliikkeessä lukivat vikakoodit, oli kuulemma kaikkea mystistä ilmoitusta jäänyt kompuutterin muistiin. Eli moottorissa ei ollut varsinaista vikaa, kylmyys (tai ehkä enemmänkin lämpötilavaihtelut) aiheutti tarpeettomia vikailmoituksia. Tosi luotettavaa tekniikkaa, vai onkohan Fordit suunniteltu enempi kesäolosuhteisiin....
__________________
Tumpula Racing Team |