Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.01.2016, 12:15
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Hodarin myyminen vituttaa jo nyt vaikka kukaan ei oo sitä vielä ostanu. Tiputin jo hintaakin että menis wnnenku alkaa kaduttamaan. Mun tuurilla se menee tähän seinäjoelle ja nään sen joka päivä Mutta, kun ei oo järkeä enää pitää maasturia kun tulee tuo bj valmiiksi, niin hodarilla ei ajeta enää sitäkään vähää maastossa.

Vituttaa vieläkin kun myin pari vuotta sitten täysin orkkiskunnossa olevan virheettömän mk1 susuki alton... vuollettu aina liikkeessä ja katsastusmieskin sanoi että museoleima irtoais heti kun vaan haluaa.

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
  #2  
Vanha 17.01.2016, 12:16
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Ja kosketusnäyttöpuhelimet vituttaa kun tulee kirjotusvirheitä
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
  #3  
Vanha 17.01.2016, 12:57
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Viestit: 424
Perusasetus

Vajavaiset tuoteselosteet!!
Jarrunestepurnukassa lukee että ärsyttää voimakkaasti silmiä, muttei sanota
sanaakaan siitä kuinka paljon se ärsyttää, kun nolppasee liittimestä lattialle....ja just siitä kaikkein ikävimmässä paikassa olevasta.
__________________
- missing operating system -
Viestiketju on lukittu

Luokat
vituttaa


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä vituttaa vuonna 2015 Tojo4wd Chit-Chat 1257 31.12.2015 08:59
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 15:00 (GMT +2).