![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Vitut me vielä välejä selvitetty oo Sanokoon Pauli mitä vaan. Mä otan Karhua. Tai no juotti toi viimeinen asiakas pari Xo:ta
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei vaan. Näänhän mä, että olet alan miehiä. Priva
__________________
Lukekaa ne ohjeet K.T 10/06 |
|
#3
|
|||
|
|||
Jos ei niin sit....Lainaus:
![]() Ja hävinnyt voi myöntää rehdisti tappionsa..... ![]() Silti XO sulaa suuhun.....
|
|
#4
|
|||
|
|||
Ja tässä virallinen lopetus......
Tyhjästä on paha nyjästa.......jos ei paukut riitä ja ruuti ole kuivaa.......
![]() 40A VVSK, 25A-35A syöttö..... VVSK eikä PK laukee koskaan ylikuormasta.....Pyydetään enemmän mitä saadaan..... VVSK suojaa ilmiset jos nollan ja vaiheen erotus kasvaa liian suureksi muttei laukee ylikuormatilanteessa ......Ja tähän ylikuormatilanteeseen ei tosiaankaan riitä 10mm2 virtakisko joka on sallittu vain 25A kuormalle jos VVSK tarjoilee 40A.......eikä koskaan laukee ylikuormasta ....kun saa vaan 25-35A. ![]() Eli missä selektiivisyys automaattien suhteen??????? Alle 40A syötöissä tulisi käyttää vain 25A VVSK:ta kolmivaihesena.. Ja virtakiskomitoitukset tän mukaan.....aina parempi jos 16mm2 kiskolla jolloin sääntö myös ylikuorman suhteen totutuisi. Ja toivottavasti myös pinta-alat keskuksen sisäisissä johdotuksissa. Toivottavasti meni jakeluun..... Ja jos jollain jotain kysyttävää niin ne saa esittää kirjallisina.....
Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 05:39 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Eipä tuosta osaa sanoa muuta kuin että löysällä ollu liitokset ja tai johto ei ole ollu kunnolla sulakkeen sisällä. Kisko 10mm riittää kyllä isoille virroille. 1.5 neliön piuha voi olla 3m 25a etusulakkeen takana et siitä voi päätellä jotain. Kiva ois tietää paljon on keskusta syöttävä etusulake.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kysymys | jäbätsy83 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.05.2015 21:21 |
| kysymys? | ärjy | Chit-Chat | 5 | 22.07.2012 18:49 |
| kysymys | ärjy | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 4 | 21.11.2010 18:22 |
| Kysymys | -Juuso- | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 06.09.2009 10:58 |