Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.01.2016, 03:53
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Vitut me vielä välejä selvitetty oo Sanokoon Pauli mitä vaan.
Mä otan Karhua. Tai no juotti toi viimeinen asiakas pari Xo:ta

__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 16.01.2016, 03:55
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.793
Perusasetus

Ei vaan. Näänhän mä, että olet alan miehiä. Priva
__________________
Lukekaa ne ohjeet
K.T 10/06
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.01.2016, 03:59
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Jos ei niin sit....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MAKE- Näytä viesti
Vitut me vielä välejä selvitetty oo Sanokoon Pauli mitä vaan.
Mä otan Karhua. Tai no juotti toi viimeinen asiakas pari Xo:ta
Pidetään kinkerit kun nähdään. Lyödään toisia niin lujaa ja kauan kun jommalla kummalla on polvi maassa........toivottavasti tän jälkeen ei tarvii enää jatkaa.....
Ja hävinnyt voi myöntää rehdisti tappionsa.....
Silti XO sulaa suuhun.....
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.01.2016, 05:16
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Ja tässä virallinen lopetus......


Tyhjästä on paha nyjästa.......jos ei paukut riitä ja ruuti ole kuivaa.......
40A VVSK, 25A-35A syöttö.....
VVSK eikä PK laukee koskaan ylikuormasta.....Pyydetään enemmän mitä saadaan.....
VVSK suojaa ilmiset jos nollan ja vaiheen erotus kasvaa liian suureksi muttei laukee ylikuormatilanteessa ......Ja tähän ylikuormatilanteeseen ei tosiaankaan riitä 10mm2 virtakisko joka on sallittu vain 25A kuormalle jos
VVSK tarjoilee 40A.......eikä koskaan laukee ylikuormasta ....kun saa vaan 25-35A.
Eli missä selektiivisyys automaattien suhteen???????
Alle 40A syötöissä tulisi käyttää vain 25A VVSK:ta kolmivaihesena..
Ja virtakiskomitoitukset tän mukaan.....aina parempi jos 16mm2 kiskolla jolloin sääntö myös ylikuorman suhteen totutuisi. Ja toivottavasti myös pinta-alat keskuksen sisäisissä johdotuksissa.

Toivottavasti meni jakeluun.....

Ja jos jollain jotain kysyttävää niin ne saa esittää kirjallisina.....

Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 05:39
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.01.2016, 12:37
fordson fordson ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.07.15
Sijainti: suomi
Viestit: 217
Perusasetus

Eipä tuosta osaa sanoa muuta kuin että löysällä ollu liitokset ja tai johto ei ole ollu kunnolla sulakkeen sisällä. Kisko 10mm riittää kyllä isoille virroille. 1.5 neliön piuha voi olla 3m 25a etusulakkeen takana et siitä voi päätellä jotain. Kiva ois tietää paljon on keskusta syöttävä etusulake.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kysymys jäbätsy83 Tekniikka & Jutustelu 1 27.05.2015 21:21
kysymys? ärjy Chit-Chat 5 22.07.2012 18:49
kysymys ärjy Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 4 21.11.2010 18:22
Kysymys -Juuso- Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 2 06.09.2009 10:58


Sivu luotu: 00:55 (GMT +2).