Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2016, 20:51
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Ja tässä linkki kuviin ja rapsan.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Tällanen....

Näppärä monissa paikoissa.....
Ja saa tehtyä rapsat kohtuu helposti.
http://www.flir.com/flirone/content/?id=69420
Ja saa tehtyä millaset rapsat haluu....... liitä vaikka kirkkoveneen kuvat jos haluut.....
Kuvat keittiöstä lämpötiloineen.......
Antaa aina rapsaan lämpökuvan ja normikuvan.
Ja on kätevä......

Ja voidaan suorittaa lämpökuvausta pks. kohtuu korvausta vastaan........
Tiedustelut 8-20 välisenä aikana numerosta.
p. nolla4O0 viisi7kuusi6kahdeksan6
http://www.mediafire.com/view/c4ou4c2q9u0t2gf/Rapsa.pdf


Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 00:43
  #2  
Vanha 16.01.2016, 19:52
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

8-päkki karhua ittelle ja eka koppane crv muijalle
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
  #3  
Vanha 17.01.2016, 20:54
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

pätkä pallero
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
  #4  
Vanha 19.01.2016, 07:50
Möröhilu:n Avatar
Möröhilu Möröhilu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.03.15
Sijainti: Lahti, Suomi
Viestit: 40
Perusasetus

BJ 40,n -80vm eilen kun sen Sodankylästä kotia ajeli niin pakkasta -34 / -20 niin ajatuksissa oli ainakin lämppärin "virittäminen" tai takka sisään koe ajolle ainakin sopivasti mittaa noin 880km ( no kaipa tää olis sopinut tuonne hyvämieli osioonkin)
  #5  
Vanha 21.01.2016, 21:00
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus

Bahcon rasvaprässi ja tuubi punaista.
__________________
- En pidä teistä.



  #6  
Vanha 22.01.2016, 23:03
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

Riistakamera muuten kiva mutta sähköpostiasetukset hiukan haasteelliset onneksi oikoen ohjeita saa ihan kaapelilla sisäiset sivut käyttöön vaikka ohjeissa annetaan niiden imuroiminen muistikortille ja siinä muokata.

Tietsikkahan ei moista korttia edes löytänyt vaikka mitä teki, perkele kun ei viitsi sitä pakkotyrkytettyä win10 ladata niin jumittavat muuten vain kaiken tavallaan.

Pelittää ja nyt laitetaan kamera töihin keväällä karhun seuraamiseen.
  #7  
Vanha 22.01.2016, 23:55
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

ctekin vitonen ja Bj:n tekniikka. Tiedossa siis laatikon vaihto.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 HannuNurminen Tapahtumat 36 14.08.2016 13:40
OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2016 Byrocrat Tapahtumat 10 16.06.2016 18:15
WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 Patu925 Tapahtumat 41 11.01.2016 17:03
Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? kersantti Tekniikka & Jutustelu 40 20.04.2012 14:34
Nelivedon hankinta MLempinen Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2012 22:16


Sivu luotu: 22:17 (GMT +2).