![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
Ja tässä linkki kuviin ja rapsan.....
Lainaus:
![]() Kuvat keittiöstä lämpötiloineen....... Antaa aina rapsaan lämpökuvan ja normikuvan. Ja on kätevä...... Ja voidaan suorittaa lämpökuvausta pks. kohtuu korvausta vastaan........ Tiedustelut 8-20 välisenä aikana numerosta. p. nolla4O0 viisi7kuusi6kahdeksan6 http://www.mediafire.com/view/c4ou4c2q9u0t2gf/Rapsa.pdf
Viimeksi muokannut H_Nietu : 16.01.2016 00:43 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
8-päkki karhua ittelle ja eka koppane crv muijalle
![]()
__________________
================================== Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori. PäHäMa |
|
#3
|
||||
|
||||
|
pätkä pallero
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
|
#4
|
||||
|
||||
|
BJ 40,n -80vm eilen kun sen Sodankylästä kotia ajeli niin pakkasta -34 / -20 niin ajatuksissa oli ainakin lämppärin "virittäminen" tai takka sisään
koe ajolle ainakin sopivasti mittaa noin 880km ( no kaipa tää olis sopinut tuonne hyvämieli osioonkin)
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Bahcon rasvaprässi ja tuubi punaista.
__________________
- En pidä teistä. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Riistakamera muuten kiva mutta sähköpostiasetukset hiukan haasteelliset onneksi oikoen ohjeita saa ihan kaapelilla sisäiset sivut käyttöön vaikka ohjeissa annetaan niiden imuroiminen muistikortille ja siinä muokata.
Tietsikkahan ei moista korttia edes löytänyt vaikka mitä teki, perkele kun ei viitsi sitä pakkotyrkytettyä win10 ladata niin jumittavat muuten vain kaiken tavallaan. Pelittää ja nyt laitetaan kamera töihin keväällä karhun seuraamiseen. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ctekin vitonen ja Bj:n tekniikka. Tiedossa siis laatikon vaihto.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 | HannuNurminen | Tapahtumat | 36 | 14.08.2016 13:40 |
| OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2016 | Byrocrat | Tapahtumat | 10 | 16.06.2016 18:15 |
| WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 | Patu925 | Tapahtumat | 41 | 11.01.2016 17:03 |
| Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? | kersantti | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 20.04.2012 14:34 |
| Nelivedon hankinta | MLempinen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.03.2012 22:16 |