Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.01.2016, 14:51
Kasper Kasper ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.02.15
Sijainti: Turku
Viestit: 452
Perusasetus

35v olisi mittarissa, kesällä vuosi lisää

__________________
Kun ei vaan mittään sattuis!

Kokeillaas kerran vielä...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.01.2016, 16:35
Nikonaattori:n Avatar
Nikonaattori Nikonaattori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.15
Sijainti: Badassriver/Padasjoki
Viestit: 144
Perusasetus

No joo ei se volvo mun käyttöauto oo kun ei oo vielä sitä ajokorttiikaan. Laitoinpahan vaan käyttöautoks vaikka onkin jäärata auto.
__________________
Ei riemulla rajaa kun pajerolla ajaa!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.01.2016, 17:18
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

65
Pylykön sannaan toinen jalaka jo haudassa, omasta mielestä ainkin 1,5 jalakaa!
Vauhtii ei vielä haitta, vaikka askel jo vähän lyheneekin ja ehkä myös muisti.

Viimeksi muokannut Topi1982 : 15.01.2016 17:34
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.01.2016, 17:52
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

31venttiiliä.

Eli ihan pojankoltiainen vielä kun kattoo noita ukonkänkyrien ikiä.
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.01.2016, 20:42
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Ekat on rekisteröityny palstalle samoihin aikoihin ku nuorimmat palstalaiset on syntyny? Hieno homma että maasturointi yhdistää ja innostaa kaikkia 12-65 vuotiaita.. sekö se ikähaitari oli?
Vaikea on täällä juttujen perusteella kenenkään ikää arvailla
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.01.2016, 00:05
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Ihme homma, että tasavuosikymmen vaikuttaa jotenkin, kun kaikkia juttuja tulee mieleen. Sunnuntaina 40 mittariin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.01.2016, 00:13
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.690
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Ihme homma, että tasavuosikymmen vaikuttaa jotenkin, kun kaikkia juttuja tulee mieleen. Sunnuntaina 40 mittariin.
1976 oli hyvä matovuosi...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.01.2016, 23:04
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Viestit: 9.933
Talking

29v ja tänä vuonna täytyis 30:set rypistellä, niin ne vuodet kuluu noita paskoja harsiessa.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.01.2016, 11:19
MiKo:n Avatar
MiKo MiKo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.06
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 1.563
Perusasetus

31 ja ainakin tällä tahilla taitaa keski-ikä olla jo ylitetty. 😀
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:05 (GMT +2).