Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.01.2016, 13:04
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Perusasetus

Mulla oli ramissa 0,9-1,6bar. Kaipa se samaa luokkaa saa olla ku rivipumppuja molemmat.

Vanha 15.01.2016, 18:00
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti
Mulla oli ramissa 0,9-1,6bar. Kaipa se samaa luokkaa saa olla ku rivipumppuja molemmat.
Kestääkö toi peltisuodatin noin kovan paineen
Pitää koettaa vielä erillisellä sähköpumpulla paraneeko.. nyt ei jaksa kelata kun n07 painetta nykimällä..
Hp dieseliin jo soitin. Epäili ennakonsäädintä.. sellaista sd33t tarkoitettua saa tarjota kun eikös noissa t malleissa ollu eri enakko?
Irtopumppu lähtee nyt säädettäväksi ja laitetaan sit eri säätimellä paikalleen.
Vastaa lainaten
Vanha 15.01.2016, 20:42
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matti.v Näytä viesti
Kestääkö toi peltisuodatin noin kovan paineen
https://www.youtube.com/watch?v=PgCMUgrkCeA
siinä filmi ku mittasin omasta.

eikös suodatin ole imupuolella?
Vanha 15.01.2016, 21:57
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja smgt Näytä viesti

eikös suodatin ole imupuolella?
Ei. Siirtopumpusta vasta menee suodattimelle ja sit syöttöpumppuun. Noin ainakin tossa on... ja Siksi kait tuo karkea suodatinkin siirtopumpussa.
Ei muuten oo kajaanin varaosamaailmassa enää pa-suodatinta patrolliin muuten kuin tilaamalla.. joutaakin loppua tommonen paska kioski.
Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2016, 00:18
Miikka4x4 Miikka4x4 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 09.07.07
Sijainti: Ristijärvi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Ei. Siirtopumpusta vasta menee suodattimelle ja sit syöttöpumppuun. Noin ainakin tossa on... ja Siksi kait tuo karkea suodatinkin siirtopumpussa.
Ei muuten oo kajaanin varaosamaailmassa enää pa-suodatinta patrolliin muuten kuin tilaamalla.. joutaakin loppua tommonen paska kioski.
Ja Motonetissä, Puuilolla eikä Kodinmaxissa ole öljynsuodatinta(empä kyllä hoksannu ad:tä ja korpiautoa tarkastaa).. Pörhölle tilaten.
Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2016, 05:43
metsämies75:n Avatar
metsämies75 metsämies75 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 23.12.10
Sijainti: vuokatti
Perusasetus

Lainaus:
Korpi auto ja kc5 käy mun patrolliin.ja suihkun alle rikkoja on mulla.Mutta vika tuskin on niissä. Kokeile lönttä konetilaan suoraan ja siitä polttoaine siirtopumpulle, eihän ole yleismallisia paperisuodattimia välissä?

Viimeksi muokannut metsämies75 : 16.01.2016 05:59
Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2016, 22:39
Konkari+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsämies75 Näytä viesti
Korpi auto ja kc5 käy mun patrolliin.ja suihkun alle rikkoja on mulla.Mutta vika tuskin on niissä. Kokeile lönttä konetilaan suoraan ja siitä polttoaine siirtopumpulle, eihän ole yleismallisia paperisuodattimia välissä?
Nii voishan tuon vielä testata. Muoviputkilla mulla tankille molemmat menee,eikä oo muita suodattimia.
Tänään aamulla koetin pienellä sähkömpulla mut sillä toimi vielä huonommin,ilmeisesti toi alkuperäisensiirtopumpupaine on aika suuri..
Laitoin tankkiin 2-t öljyä silloin kun se rupes reistaa ja nyt iltasella kun taas kävin sen tankkaamassa niin se veti jo paremmin.. ahtojakin löytyi jo toistakiloa eikä nykiny enää hirveesti.
Tänään kun tota reistailun korjailua oon kerenny miettiä niin taidan vaihtaa koko moottorin. Ottas tuon hyvän vaparikoneen varaosa-autosta ja siihen rempattu turbonpumppu kiinni.. entisestä laittas vaan tuon ahtimen ja kytkimen.
Toi paikallaan oleva moottorihan keitti kerranpahasti kun lämppärinletku poksahti.
Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2016, 22:55
Miikka4x4 Miikka4x4 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 09.07.07
Sijainti: Ristijärvi, Finland.
Perusasetus

Mikä turbo siinä on?
Vastaa lainaten
Vanha 17.01.2016, 08:57
metsämies75:n Avatar
metsämies75 metsämies75 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 23.12.10
Sijainti: vuokatti
Perusasetus

Lainaus:
Nii voishan tuon vielä testata. Muoviputkilla mulla tankille molemmat menee,eikä oo muita suodattimia.
Tänään aamulla koetin pienellä sähkömpulla mut sillä toimi vielä huonommin,ilmeisesti toi alkuperäisensiirtopumpupaine on aika suuri..
Laitoin tankkiin 2-t öljyä silloin kun se rupes reistaa ja nyt iltasella kun taas kävin sen tankkaamassa niin se veti jo paremmin.. ahtojakin löytyi jo toistakiloa eikä nykiny enää hirveesti.
Tänään kun tota reistailun korjailua oon kerenny miettiä niin taidan vaihtaa koko moottorin. Ottas tuon hyvän vaparikoneen varaosa-autosta ja siihen rempattu turbonpumppu kiinni.. entisestä laittas vaan tuon ahtimen ja kytkimen.
Toi paikallaan oleva moottorihan keitti kerranpahasti kun lämppärinletku poksahti.
Kokeile ennen koneen vaihtoa vielä siirtopumppu vaihtaa.
Vastaa lainaten
Vanha 25.03.2016, 21:08
hitoy hitoy ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.04.10
Sijainti: kirkkonummi
Perusasetus

Paljos GR.n 2.8 kone painaa?
Vastaa lainaten
Vanha 28.03.2016, 10:27
Jypppe:n Avatar
Jypppe Jypppe ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 21.04.10
Sijainti: Tampere
Perusasetus

sd33t

Missä kohtaa on moottorinnumero lohkossa sd33t?

Vastaa lainaten
Vanha 11.04.2016, 09:44
tapsa4x4:n Avatar
tapsa4x4 tapsa4x4 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.02.03
Sijainti: lahti/hollola, Finland.
Wink

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hitoy Näytä viesti
Paljos GR.n 2.8 kone painaa?
Mun profiilissa on vaaka kuva rd28t moottorista.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
patrolli

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5058 03.09.2025 20:22
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20

Sivu luotu: 14:36 (GMT +2).