Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2016, 13:01
dynamics1 dynamics1 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.13
Sijainti: suolahti
Viestit: 396
Perusasetus

29 vielä syntynyt 1986 loppuvuonna.. Tänävuona isot kinkerit eikös 30 juhlita kovasti?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2016, 16:40
eilhik eilhik ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 10.11.08
Sijainti: skavaböle
Viestit: 582
Perusasetus

49V. vielä ainakin (1966) peräseinää jo käyty katsomassa mutta eletään piruuttaan.
Kiusa se on pienikin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2016, 20:23
ITP:n Avatar
ITP ITP ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.06.10
Sijainti: keski-pohjanmaa
Viestit: 137
Perusasetus

34v mittarissa.
__________________
Pääsee pääsee!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2016, 20:39
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Jännästi pal vanhempaa porukkaa löytyy nimimerkkien takaa kun oon olettanu (en tiä kui)

Ja 28v
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2016, 20:52
simmerman:n Avatar
simmerman simmerman on kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.04.06
Sijainti: ISOMPI-KOUVOLA(myllykoski)
Viestit: 417
Perusasetus

Tänä Jumalan vuonna pyörähtää -39v. mittariin.
__________________
KYM#4
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.01.2016, 20:55
Nikonaattori:n Avatar
Nikonaattori Nikonaattori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.09.15
Sijainti: Badassriver/Padasjoki
Viestit: 144
Perusasetus

Jos 15-30v on junnut niin mihkäs minä kuulun kun olen 12v
__________________
Ei riemulla rajaa kun pajerolla ajaa!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.01.2016, 23:55
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.255
Perusasetus

Samaa sakkia.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikonaattori Näytä viesti
Jos 15-30v on junnut niin mihkäs minä kuulun kun olen 12v
Sä kuulut sihen samaan jengiin ku ne muutki,täs oli numeroista vaan kyse. Suurin osa meistä ei oo yhtään sen fiksumpia ku sinäkään joten jonon jatkoks vaan. Mä olin sun ikäses vuonna -88 eli nyt 39 jos oikeen laskin.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.01.2016, 21:58
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t.haapala Näytä viesti
Jännästi pal vanhempaa porukkaa löytyy nimimerkkien takaa kun oon olettanu (en tiä kui)

Ja 28v
No tietysti kun me offarit ollaan niin nuorekasta ja naurettavan lapsellista porukkaa.

Multakin kysyttiin papereita kaupassa muutamavuosi sitten kun ostin emännälle tupakkaa.
Meinasin kyllä sanoo myyjälle että oon saanu ostaa sitä jo ennen kun se on edes syntynyt.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################

Viimeksi muokannut Tojo4wd : 13.01.2016 22:01
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 14.01.2016, 00:32
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Käykääs nyt raksimassa nää ikänne sinne polliin jos ei ole jo, et saadaan näkyvät tilastokäppyrät. Se on stickynä tossa ylhäällä.

Jotka ei huomannu: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=141149
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.01.2016, 08:22
kauha-apina:n Avatar
kauha-apina kauha-apina ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.12.12
Sijainti: uurainen city
Viestit: 119
Perusasetus

36 ens kuussa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 06:38 (GMT +2).