![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
__________________
Jukka |
|
#2
|
|||
|
|||
Erittäin.....Lainaus:
Tän jälkeen soiva peli. Ainoo miinus..... Lämpökameraelementissä on oma akku joika ei osaa käyttää avukseen puhelimen akkua. Akun keston kapasitetti on noin 1h raina. Pidemmissä sesioissa joutuu käyttää powerpackiä. Ja saa tällä myös still kuvat...... "glittereistä swittereihin" ja kaikenmaailman "epäsosiaalisiin" medioihin kuin myös e-mailiin.Ja jopa .pdf dokkarina. ps. Kattokaa värkille sopivat käyttikset ennen kuin hankitte. niin ei tuu virhe hankintaa ja/tai puhelimen päivitystä.
Viimeksi muokannut H_Nietu : 13.01.2016 15:32 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuli jo joulukuun alussa hommattua nuo renkaat ja kerran ajettuakin, vanteet on hommattu joskus 3-5 vuotta sitten, olivat ennen mustat, maalasin tuollaisella kirkkaalla maalilla nuo vanteet.. nämä hommasin omaan mehtä rangeeni.. huomenna testaamaan lumella noita...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 | HannuNurminen | Tapahtumat | 36 | 14.08.2016 13:40 |
| OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2016 | Byrocrat | Tapahtumat | 10 | 16.06.2016 18:15 |
| WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 | Patu925 | Tapahtumat | 41 | 11.01.2016 17:03 |
| Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? | kersantti | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 20.04.2012 14:34 |
| Nelivedon hankinta | MLempinen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.03.2012 22:16 |