Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.01.2016, 05:58
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.412
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Tällanen....

Näppärä monissa paikoissa.....
Ja saa tehtyä rapsat kohtuu helposti.
http://www.flir.com/flirone/content/?id=69420
Vaikuttaa näppärältä. Onko helppo ottaa käyttöön ja käyttää?

__________________
Jukka
  #2  
Vanha 13.01.2016, 15:28
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Erittäin.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Vaikuttaa näppärältä. Onko helppo ottaa käyttöön ja käyttää?
Softa ja työkalupaketti google playstä.
Tän jälkeen soiva peli.

Ainoo miinus.....
Lämpökameraelementissä on oma akku joika ei osaa käyttää avukseen puhelimen akkua. Akun keston kapasitetti on noin 1h raina. Pidemmissä sesioissa joutuu käyttää powerpackiä.
Ja saa tällä myös still kuvat...... "glittereistä swittereihin" ja kaikenmaailman "epäsosiaalisiin" medioihin kuin myös e-mailiin.
Ja jopa .pdf dokkarina.

ps.
Kattokaa värkille sopivat käyttikset ennen kuin hankitte. niin ei tuu virhe hankintaa ja/tai puhelimen päivitystä.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 13.01.2016 15:32
  #3  
Vanha 13.01.2016, 15:41
RR82 RR82 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.06
Sijainti: PIeksämäki, Finland.
Viestit: 617
Perusasetus

Tuli jo joulukuun alussa hommattua nuo renkaat ja kerran ajettuakin, vanteet on hommattu joskus 3-5 vuotta sitten, olivat ennen mustat, maalasin tuollaisella kirkkaalla maalilla nuo vanteet.. nämä hommasin omaan mehtä rangeeni.. huomenna testaamaan lumella noita...
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_20160112_001.jpg‎
Views:	308
Size:	68,1 Kt
ID:	66998   Click image for larger version

Name:	WP_20160112_002.jpg‎
Views:	235
Size:	77,2 Kt
ID:	66999  
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Eurotrial 2016 Saksassa 30-31.7.2016 HannuNurminen Tapahtumat 36 14.08.2016 13:40
OFFROAD KILPAILUKALENTERI 2016 Byrocrat Tapahtumat 10 16.06.2016 18:15
WORRYSUUNNISTUS 2016 6h 9.1.2016 Patu925 Tapahtumat 41 11.01.2016 17:03
Punto ei käy,ei käsitä VIKA LÖYTYI,UUSI VIKA? kersantti Tekniikka & Jutustelu 40 20.04.2012 14:34
Nelivedon hankinta MLempinen Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2012 22:16


Sivu luotu: 11:32 (GMT +2).