Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.01.2016, 20:30
t.haapala:n Avatar
t.haapala t.haapala ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.04.09
Sijainti: Paimio
Viestit: 1.180
Perusasetus

Kampiakselinpäätä ja pakosarjoi kattomal näyttää olevan vaihteiston puoli

__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan!

Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.01.2016, 20:54
hutikka:n Avatar
hutikka hutikka ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.09
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.216
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja t.haapala Näytä viesti
Kampiakselinpäätä ja pakosarjoi kattomal näyttää olevan vaihteiston puoli
Totta! Vittu mitä puusilmiä täällä pätemässä..
__________________
==================================
Mitä isommat renkaat,sitä pitempi matka hakea traktori.


PäHäMa
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.01.2016, 21:12
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Joo, tää on sillee nerokkaasti rakennettu laatikon puolelle näissä uudemmissa peleissä.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.01.2016, 22:38
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.338
Perusasetus

Millä kilometreillä lähdettiin ketjua vaihtamaan?

Tässä 1997/98 mallinen 2.8 30 valve, remmin vaihto 120 tkm välein. Koneen takapäässä on molemmissa kansissa nokkien välillä ketjut, niihin ei tartte yleensä koskea.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	CIMG4677.jpg‎
Views:	455
Size:	98,7 Kt
ID:	66929  
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 11.01.2016, 13:36
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Millä kilometreillä lähdettiin ketjua vaihtamaan?

Tässä 1997/98 mallinen 2.8 30 valve, remmin vaihto 120 tkm välein. Koneen takapäässä on molemmissa kansissa nokkien välillä ketjut, niihin ei tartte yleensä koskea.
Näissä ketju kulahtaa loppuun noin 70tkm välein, tällä yksilöllä ajettu 154tkm. Tuossa 2.8 ja 2.4 moottorissa on eestä päin katsottuna vasemmassa kannessa ketju takana, ja oikean puoleisessa etupuolella. Nuo ketjut menee vaihtoon noin 250tkm kohdilla tai hieman aikaisemmin. Ensioire on käynnistäessä muutaman sekunnin mittainen korina. Jos ajaa ihan loppuun niin ketju tulee venakopan läpi. Tuo kiristin toimii samalla ennakonsäätimenä ja maksaa vv-autolla noin 750€/kpl, saksasta saman pökäleen ketjuineen ja tiivisteineen saa noin 250€/pari.

Yhtä huonoja ovat kestämään nämä kaikki vaginan ketjukoneet. Jos näissä on ketju niin se kuluu loppuun 60-100tkm välein. Merkkiliikkeet vaihtelevat noita ketjuja takuuaikana "kampanjoina" vähin äänin, ja minä vaihtelen sen jälkeen kun takuukorjauksia eivät enää suostu tekemään.

Ketjujen nopea venyminen on ongelma kaikissa VAG-konsernin ketjumoottoreissa pienistä isoihin. Nuo pienet TSI-moottorit (1.2 ja 1.4) ovat kaikkein pahimpia. Näissä ketju hyppää aivan varoittamatta, ei vättämättä edes äännä etukäteen. Hyvällä tuurilla syttyy vain häiriövalo, honommalla menee repullinen venttiileitä ja muita pikkuosia. Nämä isommat vr6, v6 ja v8 moottorit korisevat lähes poikkeuksetta seisonnan jälkeen käynnistäessä. Se on ensimmäinen oire venyneistä nokkaketjuista.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.01.2016, 23:23
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Herrajumala mitä viritelmiä!!!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.01.2016, 16:36
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.135
Perusasetus

Voi voi, huonoksi on menny wv tuotteet :D


Tuollaiset uudet volkkarin koneet meinaan, Tälleen kun touhuaa vaan vanhemman kaluston kanssa ni ei tule jakoketju ongelmia eikä mene vedet ja öljyt sekaisin
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	PC120099.jpg‎
Views:	657
Size:	110,0 Kt
ID:	66972   Click image for larger version

Name:	PC150101.jpg‎
Views:	613
Size:	101,6 Kt
ID:	66973  
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
parturissa tapahtuu SAMROCK Chit-Chat 9 10.09.2007 18:10
kärkölässä tapahtuu.. toyota4x4 Chit-Chat 15 15.04.2007 11:11
Kilvetön mopo tallissa? Oonko rikollinen? kokkolanpoika Chit-Chat 14 12.12.2006 20:42
NHL:ssä tapahtuu.. SamppaFIN Jääkiekko 3 05.05.2004 14:56
NHL:ssä tapahtuu SamppaFIN Jääkiekko 4 12.05.2003 12:27


Sivu luotu: 14:44 (GMT +2).