![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
-82 nelilovisessa ei ollu, mut joltain ostin sellasen. Tie sit miks jossain on ja jossain ei. Ja sit ku päivitin 5vaihteiseksi, niin tuli mukana tuplanivel. Keskipalkkia ei tarvinnu jyystää. Laatikoita on vissiinki eri kytkinkopalla, ja siten vähä eri asennossa. Tais -86 muuttua
|
|
|
||||
|
||||
|
-86 alkaen vaihdelaatikon kannatinpalkki erilainen ja koneen kannatinkumin alla sellanen klimppi. kai se sitte on hiukka kallellaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Syykin löytyi tuohon kardaanin lyhyyteen; liukuosa jumitti tuohon kuvan kohtaan kuin seinään ja itse luulin että siinä on joku stoppari tms. Oli kuitenkin yön yli irroitusöljyssä, niin tänään sain sen liukuosan liikkeelle n. tunnin moukaroinnin jälkeen
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Viimeksi muokannut PH75 : 13.01.2016 15:29 |
|
|
|||
|
|||
|
Terve! Oisko täältä apuja, kun oon ensimmäistä hj:tä hankkimassa? Olen laittamassa autoa aivan jokapäiväiseen ajoon, onko noilla eroa tien päällä muuta ku hj61 kulkee vähän vähemmällä naftalla? Mites tuo ht12 männänrenkaitten korkkaaminen, onko mulle vain osunu silmiin ainoat muutamat jutut joissa näin on käynyt, vai onko se enemmänki "maksettu ominaisuus" että näin käy puolen miljoonan kieppeillä? Näillähän on ikää jo sen verran, että yksilöitähän ne tietenki on, mutta jos jotain sellaisia yleisimpiä ongelmia tulis esille, niin ei ehkä tulis tehtyä aivan hutoi hankintaa.
|
|
|
|||
|
|||
|
HJ-61 on paljon riskimpi kuin tuo vapari, toki tuo 2H moottori on mukavampi ryömittää kannokossa....
Ja nuo männänrengasongelmat vaivaa enemmän noita 12h-t:tä, mutta on paska tuuria, jos jo 500 tkm alkaa vaivata konkreettisesti. -> minulla on muutamsta hj-61:stä kokemusta ja ei ole ollut ongelmia noiden männänrenkaiden kanssa. Toki jopa alle puoli miljoonaa mittarissa voi aiheuttaa ongelmia, yhdistettynä huonoon huoltoon ja käyttöön ja paska tuuriin. Ja jos mittarista vielä on ruuvattu puolet pois, niin jopa todennäkoisesti ongelmia... |
|
|
|||
|
|||
|
Mikähän tuli kaverin HJ-61:een, kun 4-vedon keppi meni jäykäksi ja nelikko ei mene päälle?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Discovery topic | Heguli | Chit-Chat | 266 | 21.08.2025 08:39 |
| Huutonet Topic | psychobilly | Linkit | 15 | 03.03.2016 22:38 |
| Syntymäpäiväonnittelu -topic | Skorpioni | Chit-Chat | 116 | 02.03.2014 18:32 |
| Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |