![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mulle joku on sanonu että joko huonelämpöinen talli missä auto ehtii kuivua kunnolla yönaikana tai sitten autokatos. Talli johon se pieni lämpö kehittyy vain lämpimästä autosta, ei muuta kuin sulata lumet osaksi muttei kuivata. En tiiä mikä sitte on oikein tai väärin. Käytön kannalta itse pidän katoksesta, ei tarvii krapata, muttei tarvii tallin ovien kanssa pelata. (juu olen ehkä hieman laiska)
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä tuo ruosteläiskä taitaa pahemmin reagoidan suolan kanssa kuin kosteuden kanssa.
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
ja sitten kun usein tulee ylläri lähtöjä kotoo niin aina on rysä lämmin.
|
||||
|
||||
![]() Jes
Sulla on hyvä kun on ilmalämpöpumppu niin ilma kiertää ja kun ilmalämpöpumppukin kuivattaa ilmaa niin eikun tilanne paranee. Auto puhtaana ja ilma kiertää niin ei ruostu.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon ajanu jokaisen auton mikä on vaa päässy työsuhde-etu talliin (vittumainen luiska nii matalat autot ei taho päästä). Ja vain tosiaan sen 8tunnin ajaksikin. Tallissa +10 / +20astetta lämmintä.
En oo kyllä huomannu mitään eroa ruostumisessa.. ja voisin väittää että terveellisempää on kaikki vesikourut sulatella ja ainakin suurimman osan veden poistua ku se että lokareissa seisoo jäätä jatkuvasti. Eikä oikeestaan ikinä oo ollu ees ton 8tunnin jälkeen auto ollu päälle päi kovinkaan märkä enää.. eikä ovien tms kanssa oo ollu ongelmia ikuna. |
|
|||
|
|||
![]()
Yleensä käyttis ei meillä talliin pääse. Kahdelle autolle löytyy pihalta katospaikat. Välillä täytyy toki ottaa autoja vuorotellen sulamaan. Kyllä ainakin omasta mielestä yö lämpimässä (8-16) tallissa vähentää ikkunoiden huurtumista ja ovien jäätymistä. Ilmalämpöpumppu meilläkin lämmittää.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty tavaran säilytys kontti | american | O/M/V Muut | 8 | 08.12.2013 09:57 |
Autonostimen sijoutus autotallissa... | khonkonen | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 01.07.2009 07:34 |
Säilytys tilaa talveksi! | Angelo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.11.2008 11:53 |
Yllätys autotallissa.nyt | Bruno | Chit-Chat | 5 | 17.10.2007 14:12 |
Auton säilytys kielletty? | jappe | Chit-Chat | 69 | 20.01.2007 14:24 |