![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
kyllä hyvä tulee yö vuoroa pitänyt oikeen tehdä minkälainen rengastus tulee?
|
||||
|
||||
|
Mä sain vähä taiteltua tuota ovea ni sain pahimmat patis suoraks ja se on tärkei ne menee kiinni kaikki.
![]() Rengastus ainaki muuttuu senyt on varmaa! Toi vihree näyttää iha kamalalta nuilla renkailla ![]() ![]() ![]() Hmm 33-35?`Mitkä tuoho mahtuis tällä korkeudella ? |
|
|
||||
|
||||
|
Katto äkkiä valkoseksi niin näyttää hyvältä
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ne sopis kyl nyt tyyliinki.
Mä soitan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ral 6003. Eivaa satu omaan silmään, näyttää iha perseeltä.
Ja tuo puolkiiltäväki on liian kiiltävä..Täytyy mun miettii, ne isot renkaatkaa ei tuota korjaa |
|
|
||||
|
||||
|
Muistelisin että Uazi kun maalattiin "samalla värillä" teki mieli seuraavana päivänä maalata jo uusiksi toisella mutta kun se hullun kiilto häipyy ajan kanssa siitä niin ihan kelpo väri on.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Mä maalasin pensselillä oman auton ja kaveri ruiskulla omansa, siis mattavihreellä ja samaa maalia, niin mulla näytti alkuuun ihan perseeltä kans se maali ja se ruiskulla vedetty oli sikamakee. Mut nopeesti se käytössä tasaantuu se ero.
|
||||
|
||||
|
Hyvä motivaatio puuhata...tulee hyvin valmistakin
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Yeasu FT-60 | Rompe1 | O/M/V Muut | 11 | 29.04.2014 09:51 |
| Ostetaan BJ 40 tankki ja FJ 40 ilmanputsari | lepa77 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 9 | 04.04.2013 17:43 |
| Ostetaan Toyota BJ-40 tai FJ-40 | Landrooveri | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.10.2012 22:37 |
| O: TOYOTA BJ-40, FJ-40 tai LJ-70 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 26.01.2007 19:40 | |
| O: FJ-40/BJ-40/42 (vaikka ilman moottoria) | larvala | O/M/V Muut | 2 | 07.06.2005 22:15 |