![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
viellä kerkiit muuttamaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
En olekkaan mikään normaali lapsi
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Katto tulee samaan sävyyn. Jäin vaa miettimään tuota koria, mulla lyö pää tyhjää minkäväriseks sen maalais. Vihreetä ei tuu, koska LJ ja HJ oli vihreitä, kuinmyös BJ osittain.
Perusmusta, Valkonen ja keltainen on kans poissuljettu. Myöski punanen. Ehkä joku siticamo? Oranssi? Joku Toyotan orggis-väri jostain 80 - luvulta? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ite jotenki oon tykästyny RAL 5013 Cobal Blue kun taas löysin vanhan pytyn. Miten ois joku tuommonen mystillinen sinisen ja violetin tumma vivahde?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
On miun silmää vähä "raskas" väri. Joku RAL4003 "erikaviolet" ois paljo lennokkaampi. Ei ois kellään muulla?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joku baby blue vaalean sininen. Sehän olis sit smurffi ku kattokin olis valkee
__________________
-ISORY OFFROAD-
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() hehee... Mut päivitellään turhia. Tätä projektitopiccia lukee kuitenkin useampi silmäpari, niin täällä on hyvä välittää kiitokset. Nimetään muutamia; Piipari, Viipo, PunisherFIN, Häänrik, JYTY ja ketä muita olikaan. Osaa muuta sanoa ku KIITOS. Kaikesta avusta ja tietämisestä. Kuitenki vähä-vähemmän projekteja tehny henkilö rakentaa, niin kysymyksiä on paljon ja pieniki rakentaminen on aina tärkeen tuntusta. ![]() Kiitos myös lopuille bertan kanssa neuvoneille, osia myyneille, ja muutenvaan auttaneille ja kannustaneille. Tulee hyvä mieli kun saa kuulla hyvää palautetta joko tänne topiciin, tai sitten yksityisviestillä. ![]() Loppuvuosi 2015 voidaan spekuloida ja suunnitella vuoden 2016 muutoksia ja rakenteluita. Ab3 ja BJ toivottaa hyvää joulua, ja sitäkkii parempaa uuttavuotta 2016. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Joo, ja se sininen hile päälle puhallettuna on must!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
| Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
| Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
| M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
| M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |