![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() VinkkiJos haluut ljn laatikon ja hiluksin jakiksen ni se onnistuu näin: LJn pääloota,siitä takimmainen holvi helvettiin ja 4runnerin vastaava tilalle. Sit Trail gearilta V6 adapteri ja 23-spline jakiksen input akseli joka sopii hiluksin jakikseen,samalla top shift kitti ku sen V6 adapterin kanssa pitää olla jakiksen keppi jakiksessa eikä väliholvissa niinku hiluksissa. Miks ljn loota on parempi? no siks et siin on tiuhemmat 1.ja2. vaihteet ja se on vahvempi. Hiluxin 1. vaihde on 3.92 kun läjän 4.30 Sen läjän jakiksen voi unohtaasiks et sen kardaanin kanssa tulee ongelmia,ja sen tiuhentaminen on kallista,eri asia on sit se et tarviiks hiluksin jakistakaan tihentää jos käyttää ljn päälootaa.,riippuu toki perävälityksistäkin jotka ite oon kyllä vaihtanu tiuhemmiks. Sit semmonen huomio tos jakiksen tihentämisessä et jos tarttee "heijata" ni ei onnistu ku pakki on liian tiuha,parhauttahan olis tupla jakis ni sillon olis kaikki.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kaivataankos täällä nyt välitettyä jakolaatikkoa hiluksiin vai LJ:hin?
TD 4-runneriin ite aikanaan suunnittelin jakiksen välittämistä, mut se ois bolt-on osilla tarkottanu et ostetaan runnerin R151 päävaihteiston (LJ sama loota splitcase jakiksella) perään toi V6-adapteri, jotta saahaan heittää kuikkaan se runnerin ketjuvälitteinen jakis, ja tilalle hiluksin G52 laatikon perästä pienempi ratasvälitteinen jakis. Ja tuohon hilun pienempään jakikseen sit trail-gearin ratassetti... No se ois ollu pitkän matkaa toista kiloeuroa, niin eipä tullu innostuttua. Splitcaseihin ei vissiin oo ikinä ollu tarjolla mitään halpaa suurtuotantosettiä, vaan kaikissa välitetyissä splitcaseissa on jonkun suomalaisen koneistajan taidonnäyte? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nää on vissiin suur tuotanto kamaa mutta se "halpa" sana menee hiukan sivuun tässä.
http://www.marks4wd.com/low-range-ov...rs/toyota.html Ja pikkuisen meni alkuperäisen aiheen ohi
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja aloittaja vissiin hiluxiin meinas lj lootia ja mie meinasin hiluxin lootat laittaa läjään.
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille! Toyota landcruiser LJ70 -92 EX. Range Rover Classic -88 3,5 EFI |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: HJ:n kone, laatikot, jne | Eskimo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 19 | 11.06.2007 09:27 |
m:kone ja laatikot | KG | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.09.2006 17:20 |
M: SJ410 -85 laatikot | LaaLaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 01.08.2006 20:01 |
Rockyn laatikot | Daidai | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.04.2006 13:13 |
Jeepin laatikot: 4v vs. 3v | Päksi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.01.2004 17:56 |