![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Moottori joutuisi noin päin kantamaan myös kaivuvoimat ja moottorien laakeroinnit/rungot olisi pakko suunnitella raskaammaksi. Kone on kuitenkin alustan kestoa ajatellen tarkoituksenmukaista asettaa työmaalla aina niin päin ettei tarvitse moottorien alta kaivaa jos se vaan jollain järkevällä ponnistelulla onnistuu.. Ainahan siinä ei ole järkeä, tai mahdollisuuttakaan.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
hj61 murros paskaks ja ihmettely et mistä tuo on irronnu.? joku stefa.?
näkyy aika huonosti mut jos siitä selvän sais. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli tämmönen http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...,487,492&lang= Viimeksi muokannut 0ltzi : 22.12.2015 16:19 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ei oo vetoakselin stefa vaan "sisäpuolella" näkyy joku stefan tyyppinen irti. tikun puolella. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Heittäkee muutama näkemys hinnasta:
-93 gmc pickup k2500 6.5td, 233t ml, manuaali, 4x4, ilmastoini, vakkari, leimassa, 5-paikat, kate, 35" alla/otteessa, webasto...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Jos kyseessä sama auto mikä on Nettiautossa ollut 2-3 vuotta myynnissä niin 5-6k€.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jos on tällänen vähän simppelimpi kaveri ja pudottaa bertan jakiksesta sen yläpuolisen siirtäjän varren sisään,
onko jotain konstia saada se ylös, vai puranko suosiolla? nimim. Jeesuskin vietti joulun tallissa .
__________________
- missing operating system - |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
onko 100% ? jos niin kytkitkö lukon ku vedit tikun pois? |
|
#9
|
||||
|
||||
|
lukko on kytketty ja veto akselin stefa on kyllä päreinä mutta tuo sisällä oleva on ihan ehjä. Pitää ottaa parempi kuva ni näkyy.
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Ainakin pitkän vetoakselin puolella on pellinen ohjuri vetarin asennusta helpottamaan, monesti jo irronnut ja itse ainakin nypin sen pois ettei mene perämurikan hampaisiin.
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Panssarivaunuissakin taitaa olla veto sen takia edessä tai takana kummassa päässä on kone.
Lyhyempi voimansiirto ja vähemmän rikkuvia osia. Miehistönkuljetus malleissa edessä saadaan paremmin tilaa taakse. Ja raskaammissa taistelupannssarivaunuissa takana koska kone suojassa perässä paremmin koska etuosassa on paksumpi panssarointi koska yleensä keula kohti vihollista.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# Viimeksi muokannut Tojo4wd : 22.12.2015 12:06 |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Aika monessa isossa vaunussa kone takana ja veto edessä.
Kardaanilla on voima siirretty päästä toiseen. Alkuperäiseen kysymykseen, miten se veto edessä toimii itse telastossa. Otetaanko löysät pois telasta sillä, että alaosa tukipyörineen on pitempi kuin yläosa? Koska etuveto kiristää ensin yläpuolen? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |