Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.12.2015, 08:22
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.900
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Ja eikös näitä pikkukaivureita ole sellaisia joissa on vetomoottorit edessä
Voi kai ne noinkin päin pistää, mutta miksi tehdä raskaampaa rakennetta kuin on pakko?

Moottori joutuisi noin päin kantamaan myös kaivuvoimat ja moottorien laakeroinnit/rungot olisi pakko suunnitella raskaammaksi.

Kone on kuitenkin alustan kestoa ajatellen tarkoituksenmukaista asettaa työmaalla aina niin päin ettei tarvitse moottorien alta kaivaa jos se vaan jollain järkevällä ponnistelulla onnistuu.. Ainahan siinä ei ole järkeä, tai mahdollisuuttakaan.

__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
  #2  
Vanha 22.12.2015, 11:57
LöpöLassi:n Avatar
LöpöLassi LöpöLassi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.05
Sijainti: Muaseutu..Pohjois-savo
Viestit: 422
Perusasetus

hj61 murros paskaks ja ihmettely et mistä tuo on irronnu.? joku stefa.?
näkyy aika huonosti mut jos siitä selvän sais.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	12421593_10205759943583353_1421546932_n.jpg‎
Views:	194
Size:	56,8 Kt
ID:	66362  
  #3  
Vanha 22.12.2015, 16:16
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LöpöLassi Näytä viesti
hj61 murros paskaks ja ihmettely et mistä tuo on irronnu.? joku stefa.?
näkyy aika huonosti mut jos siitä selvän sais.
En nää irronnutta osaa? Mutta tohon keskireikään tulee semmone stefa.

Eli tämmönen http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...,487,492&lang=

Viimeksi muokannut 0ltzi : 22.12.2015 16:19
  #4  
Vanha 22.12.2015, 16:55
LöpöLassi:n Avatar
LöpöLassi LöpöLassi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.05
Sijainti: Muaseutu..Pohjois-savo
Viestit: 422
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi Näytä viesti
En nää irronnutta osaa? Mutta tohon keskireikään tulee semmone stefa.

Eli tämmönen http://www.cros4wd.fi/OrigamiDEAL/in...,487,492&lang=

Ei oo vetoakselin stefa vaan "sisäpuolella" näkyy joku stefan tyyppinen irti. tikun puolella.
  #5  
Vanha 22.12.2015, 20:11
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Heittäkee muutama näkemys hinnasta:

-93 gmc pickup k2500
6.5td, 233t ml, manuaali, 4x4, ilmastoini, vakkari, leimassa, 5-paikat, kate, 35" alla/otteessa, webasto...
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
  #6  
Vanha 23.12.2015, 22:46
Tuomo Tuomo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 03.04.08
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 788
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
Heittäkee muutama näkemys hinnasta:

-93 gmc pickup k2500
6.5td, 233t ml, manuaali, 4x4, ilmastoini, vakkari, leimassa, 5-paikat, kate, 35" alla/otteessa, webasto...
Jos kyseessä sama auto mikä on Nettiautossa ollut 2-3 vuotta myynnissä niin 5-6k€.
  #7  
Vanha 24.12.2015, 11:43
Cruiseristi:n Avatar
Cruiseristi Cruiseristi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 26.05.08
Sijainti: Ojakkala
Viestit: 424
Perusasetus

Jos on tällänen vähän simppelimpi kaveri ja pudottaa bertan jakiksesta sen yläpuolisen siirtäjän varren sisään,
onko jotain konstia saada se ylös, vai puranko suosiolla?

nimim. Jeesuskin vietti joulun tallissa .
__________________
- missing operating system -
  #8  
Vanha 22.12.2015, 21:34
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LöpöLassi Näytä viesti
Ei oo vetoakselin stefa vaan "sisäpuolella" näkyy joku stefan tyyppinen irti. tikun puolella.
jaa a. voiha osa stefasta olla siellä. vai onko sulla se stefa ehjänä irti?

onko 100% ? jos niin kytkitkö lukon ku vedit tikun pois?
  #9  
Vanha 23.12.2015, 05:26
LöpöLassi:n Avatar
LöpöLassi LöpöLassi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.01.05
Sijainti: Muaseutu..Pohjois-savo
Viestit: 422
Perusasetus

lukko on kytketty ja veto akselin stefa on kyllä päreinä mutta tuo sisällä oleva on ihan ehjä. Pitää ottaa parempi kuva ni näkyy.
  #10  
Vanha 23.12.2015, 11:39
jampeli:n Avatar
jampeli jampeli ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.06
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LöpöLassi Näytä viesti
lukko on kytketty ja veto akselin stefa on kyllä päreinä mutta tuo sisällä oleva on ihan ehjä. Pitää ottaa parempi kuva ni näkyy.
Ainakin pitkän vetoakselin puolella on pellinen ohjuri vetarin asennusta helpottamaan, monesti jo irronnut ja itse ainakin nypin sen pois ettei mene perämurikan hampaisiin.
  #11  
Vanha 22.12.2015, 12:02
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.237
Perusasetus

Panssarivaunuissakin taitaa olla veto sen takia edessä tai takana kummassa päässä on kone.
Lyhyempi voimansiirto ja vähemmän rikkuvia osia.

Miehistönkuljetus malleissa edessä saadaan paremmin tilaa taakse.

Ja raskaammissa taistelupannssarivaunuissa takana koska kone suojassa perässä paremmin koska etuosassa on paksumpi panssarointi koska yleensä keula kohti vihollista.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################

Viimeksi muokannut Tojo4wd : 22.12.2015 12:06
  #12  
Vanha 22.12.2015, 15:41
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Aika monessa isossa vaunussa kone takana ja veto edessä.
Kardaanilla on voima siirretty päästä toiseen.
Alkuperäiseen kysymykseen, miten se veto edessä toimii itse telastossa.
Otetaanko löysät pois telasta sillä, että alaosa tukipyörineen on pitempi kuin yläosa?
Koska etuveto kiristää ensin yläpuolen?
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! lavanelikko Chit-Chat 1901 31.12.2014 15:33
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! SuurSyömäri Chit-Chat 2193 01.01.2014 17:02
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! SuurSyömäri Chit-Chat 1015 03.01.2013 18:46
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 21.03.2011 16:41


Sivu luotu: 03:14 (GMT +2).