![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Haluatko tappaa ilman mitään rangaistusta?Ala lääkäriksi ym, 700-1700 "hoitovirhe" kulemaa vuodessa rakkaassa kotimaassamme.
|
||||
|
||||
![]()
Jos se on niin helppoa touhua, niin opiskele lääkäriksi ja kerro kaikille miten tuo luku saadaan nollaan.
En jää odottamaan vastausta hengitystä pidätellen.
|
||||
|
||||
![]()
jeeppi ekihän itse on täydellinen eikä tee virheitä
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kerro se mun pojalle joka on kuollut.
|
||||
|
||||
![]()
Kaikelle voi irvailla jos ei satu omalle kohdalle.
|
||||
|
||||
![]()
niin no.
oma isä kuoli syöpään. ekan lekurin vika ku ei jaellu syöpä hoitoja niiku ois kuulunu. seuraavan kohalla oli jo myöhästä. eipä tuo katkeruus mitään auttanu vaik sitäkii kokeilin jonkuu aikaa. jaksamisia sinne suuntaan. ja ei ole tarkoitus irvailla tälläsillä asioilla. T: Lauri (ps. lekurin kylmäks laittokii kävi mieles mut istusin vielkii sitä kakkua )
|
|||
|
|||
![]()
No ätmuorin vei syöpä ku olin 16, isäukol pumppu petti ku olin 25, emännäl isukin pumppu kaput ku hää ol 15, äitisä kuol ku ol 25, Life sucks and then you fucking die
|
|
|||
|
|||
![]() Autolla tappamiseen ei tarvitse opiskelua eikä maksa sen enempää
Autolla onnistuu yhtä hyvin eikä tarvitse edes vuosien yliopisto-opiskelua. Välineetkin löytyy tarvittaessa vaikka kadunvarresta eikä käytännössä tule yhtään sen kalliimmaksi tekijälle
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Palstan idioottimaisin topic
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Olen aivan samaa mieltä vaikka tuon oman kommenttini tuonne postasinkin
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tulee mieleen myös ammatit poliisi ja palomies. Jos hommat onnistuu hyvin, voi ihmishenkiä säästyä.
Itsellä oli voimaton olo kun kävin katsomassa sukulaista sairaalassa ja tuntui, että on tehty, mitä pystytty. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lääkäri imi potilaan nänniä - ei rangaistusta | -Juuso- | Chit-Chat | 10 | 10.10.2009 23:09 |
Tupakki tappaa???? | Zamppa | Linkit | 5 | 27.05.2006 08:33 |
haluatko? | ari | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 16.09.2004 13:07 |
Haluatko Filmitähdeksi? Oikeasti? | Jarze | This And That | 4 | 24.05.2003 22:29 |
Muista, työ voi tappaa | MäIte | Health | 0 | 26.04.2002 23:06 |