Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.12.2015, 22:15
tdi:n Avatar
tdi tdi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 16.03.09
Sijainti: Kotipaikka
Viestit: 1.792
Perusasetus

Minulla ei ainakaan kaikki kuvat näy ?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.12.2015, 22:47
amaz amaz ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.05.12
Sijainti: Uusimaa
Viestit: 98
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tdi Näytä viesti
Minulla ei ainakaan kaikki kuvat näy ?
Korjaantuu pikaisesti
__________________
-94 Jeep Grand Cherokee
-84 Chevrolet K5 Blazer
-79 Chevrolet C10
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 16.12.2015, 06:25
amaz amaz ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.05.12
Sijainti: Uusimaa
Viestit: 98
Perusasetus

Alettiin illalla vääntelemään putkea ja leikkelemaan puskurin palasia, ei nyt ihan niin nopeeta hommaa kun kuvittelin.

Rakennusmateriaalia puskureita varten:



Ensimmäinen putki paikallaan:



Tingeltangel valorautakin löysi tiensä keulalle, tuohon puskurin kulmiin vielä vinotuet ja puskurin että valoraudan maalaus niin voikin siirtyä takapuskurin tekoon:

__________________
-94 Jeep Grand Cherokee
-84 Chevrolet K5 Blazer
-79 Chevrolet C10
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 16.12.2015, 12:09
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

kuhan modaat takapäätä, niin mieti mihin siirrät ne koukun rungossa olevat valot, lähtee tasan ekassa peruutuksessa, kun jäät pikkasen nakeliin jossain ojassa etupuskin on tyylikkään näkönen, mutta steeringin panssari ei ole näemmä ensmäinen kun ottaa kiinni ojan ylityksessä ja tuo rosterinen alaputki tulee ottamaan kipeetä ihan huolella jos mettäs ajelet siulla on retkukeulanen auto, niin kunnon vahva luistolevy siihen keulalle, että voit väkisin nostattaa sen varassa keulaa esteiden päälle, jos ei saa rengasta ekana osumaan vastapenkkaan.. sit panssaria vähän massun alle, ettei hajoo mitään kriittistä. ite menny tuurilla vuoden tuon jeepin kanssa ja ainoa mitä tuhottu on vaihteiston palkki, jota ei enää saa korjattua
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 16.12.2015, 13:58
amaz amaz ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.05.12
Sijainti: Uusimaa
Viestit: 98
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
kuhan modaat takapäätä, niin mieti mihin siirrät ne koukun rungossa olevat valot, lähtee tasan ekassa peruutuksessa, kun jäät pikkasen nakeliin jossain ojassa etupuskin on tyylikkään näkönen, mutta steeringin panssari ei ole näemmä ensmäinen kun ottaa kiinni ojan ylityksessä ja tuo rosterinen alaputki tulee ottamaan kipeetä ihan huolella jos mettäs ajelet siulla on retkukeulanen auto, niin kunnon vahva luistolevy siihen keulalle, että voit väkisin nostattaa sen varassa keulaa esteiden päälle, jos ei saa rengasta ekana osumaan vastapenkkaan.. sit panssaria vähän massun alle, ettei hajoo mitään kriittistä. ite menny tuurilla vuoden tuon jeepin kanssa ja ainoa mitä tuhottu on vaihteiston palkki, jota ei enää saa korjattua
Hinauskoukut pitää siirtää tuolta alhaalta parempaan paikkaan, ja nuo poikittaiset rosteriputket lähtee helposti irti (ruuveilla kasattu). Kuis vahvasta tavarasta luistolevy ois syytä tehdä?
__________________
-94 Jeep Grand Cherokee
-84 Chevrolet K5 Blazer
-79 Chevrolet C10
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.12.2015, 19:59
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

miulla tais olla jeepissä ohjauksen panssari nelosta ja kyllä kestää aika raakaa käyttöö, pokkauksen kohat on vahvistettu kantillaan olevalla 20x20x2 L profiilin pätkillä, enempiki ongelma on ku se helmaosa ottaa kiveen kii, ni alalaita on mutkilla, mut eipä se menoo haittaa. uuden aattelin pokkailla vähän erilailla ja tehhä 3mm perus mustasta, toki jos haluaa olla rahamies niin joku hardox tms, mut emmie tiiä, milli lisää ainevahvuutta, ni tavallinen rautaki tuntunu kestävän perämurikoihen kannet kannattaa kanssa suojata, vaikka lattarautaa ristiin hitsaamalla, niin vituttaa vähempi kun ne ei puhkee kivikossa.

tuo Blazerin oma orkkis ois ihan fiksulla paikalla ja fiksun mallinenkin, mutta puskurin/valoraudan putket on ne jotka ekana ottaa kiinni ja se ei pitkässä juoksussa ole hyvä, ko nuo jos taittuu sopivasti ni tulee maski/valoremppa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 18.12.2015, 19:09
amaz amaz ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.05.12
Sijainti: Uusimaa
Viestit: 98
Perusasetus

Etupuskurin teko jatkuu...

Vas. puolen suunnittelua:



Molemmat puolet valmiina:



Valoraudan kiinnikkeet tehtynä ja puskuri maalattuna:



Kuivumista odotellessa aloin tekemään takapuskuria, laikalla vanha palasiksi (oli niin umpiruosteessa kaikki kiinnikkeet):



Ekan putken takapuskuriin ehdin taivuttelemaan mutta tekeminen jatkuu varmaan maanantaina
__________________
-94 Jeep Grand Cherokee
-84 Chevrolet K5 Blazer
-79 Chevrolet C10
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan s10 blazer osia s10blazer O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 10.11.2014 20:42
blazer s10 jakolodju Laitinen88 Tekniikka & Jutustelu 3 24.10.2013 17:14
Myydään Chevrolet S10 Blazer -92 RM80 O/M/V Ajoneuvot 3 14.04.2013 14:10
Blazer s10 käyntiongelma Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 11.03.2009 11:16
O: Vanteet 5x120.7 (-92 4x4 Blazer S10) O/M/V Renkaat ja vanteet 0 18.01.2007 12:43


Sivu luotu: 03:44 (GMT +2).