![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Sähköllähän nuo kuolee. Ruuvimeisselit maahan joihin on johdettu verkkovirta. Tappaa myös ihmisiä.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
hentosta raudotus verkkoa mätkässy nurmelle ruoka kuppi keskelle ja piuhat kiinni. pussykiller oli ite heittäny lusikan nurkkaan.
|
||||
|
||||
|
Nuo kontiaiset tekee vaan reikiä maahan, ne syö matoja ja muita ötököitä. Ei niistä mitään haittaa ole.
Vesirotat ja myyrät onkin sit hankalampia, ne kun syö kasvit.
|
|||
|
|||
|
Tullut vähitellen sellainen vaikutelma, ettei kannata aina kauhean kovalla kädellä puuttua luonnon toimintaan, jossa on itsessään monimutkaisia tasapainottavia mekanismeja.
Itselle melkoinen yllätys oli mökkirannassa kun naapurin veneen penkin alla oli herhiäispesä. Olin nimittäin aikaisemmin ollut siinä käsityksessä, että niitä saisi pelätäkin, vaan kun ei oltu huomattu koko asiaa ja herhiläisetkin kerinnyt muuttaa pesästä. Vene oli ollut vissiin käyttämättä - vesille olisi voinut tulla ongelmia... Seuraan alkukesästä kummissani varisten toimintaa, jotka pyrkii pöllimään mun ruoat sen takia koska ilmeisesti mulla on ensimmäisten joukossa ruokaa mökkirannassa. Niistä on tullut tosi taitavia. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Balrog-projekti alkakoon | LaaLaa | Maasturiprojektit | 68 | 29.10.2013 21:56 |
| LäJän "perus" huolto alkakoon. | Juuso_L | Maasturiprojektit | 25 | 29.12.2008 10:47 |