![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Mihin se sitä manuaalista satulaa enää tarvii,kyllähän se saa olla hydraulinenkin se käkkäri,kunhan se on oma ERILLINEN jarrujärjestelmä,ja tuohan on.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Toi on siis auton ainoa käsijarru? Oisko jotain voimassa olevaa pykälää heittää pöytään? Takanahan on satulat ilman käppäriä.. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Tuollaisen löysin pikaisella googeloinnilla,toki tuokin on 2008 tietoa.
01.01.1983 tai sen jälkeen käyttöön otetut autot ja perävaunut - ylä- tai alamäen kaltevuus 16 %, muutoin kuin seuraava kohta, ANA Tpp 13 §, 150/83 Traktorin ja moottorityökoneen seisontajarrun pi dätyskykyä koskevat samat vaatimukset kuin autoa ja perävaunua. 01.01.1990 tai sen jälkeen käyttöön otetut ajoneuvot - auton ja perävaunun seisontajarrun tulee ANA Tpp 13 ja 158 § mukaan - vaikuttaa yhteen tai useampaan akseliin - voida pitää auto ja kuormattu perävaunu ylä- tai alamäessä, jonka kaltevuus on 18 % kitkakertoimen ollessa 0.6. - olla varustettuna pidätyslaitteella, perävaunussa mekaanisella. - oltava käyttöjarrun laitteista riippumattomat voimansiirtolaitteet Vähän oli kyllä toisaalta epäselvää tekstiä,että nyt voisin melkein väittää että paras kysyä Matilta. Kaverin autoon aikoinaan kelpasi hyd. käkkäri kun oli laitettu toiset satulat taakse joita kahva käskytti.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 06.12.2015 00:54 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Kunhan vaan prossat heittona per pyörä on max 70 pinnaa niin toimii.Manuaalinen kahva mistä vedetään varmaanki vaaditaan...
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
NYt on käkkändeerus asemoitunut.Voimaa on sillain että 37" gummi menee helposti lukkoon
.Lerppa ovi tuli samalla korjattua.Oli pistehitsit pettänyt vahvikkeesta mikä tulee kiinni oven saranaan. -Kairattu auki ja tulppahitsattu. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Nakkileikkuriin tuli tartuttua ja ämpärillinen sujahti kumimatoi irti.
Sulakkeita on tullut asenneltua vähän yleisen fiiliksen mukaan,Joten varmuudeksi pääkytkin käden ulottuville .TAkavinssin panssariin,TUli sipastua pari paskan poisto aukkoa.KUn muoto on tollanen kauhamainen. Niin sen nyt jokainen hassu arvaa että paljon siellä oli kakkapaskaa... "maskiin" par työlamppua,Niin on ihan auton edessäkin vähän jotain kajastusta(kattovalot jättää varjoon). |
|
#7
|
||||
|
||||
|
jätkät vaan päivittelee kalustoa
perkele oma ei valmistu millään että pääsis eres ajelee.täytyy myydä rojekti pois ostaa joku valmis.hiluksia hiukan tullu kateltua.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu auto ku auto | ^^spesialisti^^ | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.10.2012 09:23 |
| Myydään huolto-auto/asunto-auto | HaKu | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.04.2011 09:30 |
| Myydään Linja-auto(kuorma-auto) | offivesku | O/M/V Ajoneuvot | 29 | 07.03.2011 07:46 |
| Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? | SoksalItok | Formula 1 | 2 | 30.05.2004 19:48 |
| Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? | Laskos | Formula 1 | 11 | 28.11.2003 14:45 |