Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.12.2015, 12:14
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Mihin se sitä manuaalista satulaa enää tarvii,kyllähän se saa olla hydraulinenkin se käkkäri,kunhan se on oma ERILLINEN jarrujärjestelmä,ja tuohan on.

__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.12.2015, 13:23
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Mihin se sitä manuaalista satulaa enää tarvii,kyllähän se saa olla hydraulinenkin se käkkäri,kunhan se on oma ERILLINEN jarrujärjestelmä,ja tuohan on.

Toi on siis auton ainoa käsijarru?

Oisko jotain voimassa olevaa pykälää heittää pöytään?

Takanahan on satulat ilman käppäriä..
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.12.2015, 00:46
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Tuollaisen löysin pikaisella googeloinnilla,toki tuokin on 2008 tietoa.
01.01.1983
tai sen jälkeen käyttöön otetut autot ja perävaunut
- ylä- tai alamäen kaltevuus 16 %, muutoin
kuin seuraava kohta, ANA Tpp 13 §, 150/83
Traktorin ja moottorityökoneen seisontajarrun pi
dätyskykyä koskevat samat vaatimukset kuin
autoa ja perävaunua.
01.01.1990
tai sen jälkeen käyttöön otetut ajoneuvot
- auton ja perävaunun seisontajarrun tulee ANA Tpp 13 ja 158 § mukaan
- vaikuttaa yhteen tai useampaan akseliin
- voida pitää auto ja kuormattu perävaunu ylä- tai alamäessä, jonka kaltevuus
on 18 % kitkakertoimen ollessa 0.6.
- olla varustettuna pidätyslaitteella, perävaunussa mekaanisella.
- oltava käyttöjarrun laitteista
riippumattomat voimansiirtolaitteet
Vähän oli kyllä toisaalta epäselvää tekstiä,että nyt voisin melkein väittää että paras kysyä Matilta. Kaverin autoon aikoinaan kelpasi hyd. käkkäri kun oli laitettu toiset satulat taakse joita kahva käskytti.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy

Viimeksi muokannut Nuhapumppu : 06.12.2015 00:54
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.12.2015, 10:50
Ahonlaita:n Avatar
Ahonlaita Ahonlaita ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.11.12
Sijainti: Kuhmo
Viestit: 47
Perusasetus

Kunhan vaan prossat heittona per pyörä on max 70 pinnaa niin toimii.Manuaalinen kahva mistä vedetään varmaanki vaaditaan...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.12.2015, 19:08
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

NYt on käkkändeerus asemoitunut.Voimaa on sillain että 37" gummi menee helposti lukkoon.

Lerppa ovi tuli samalla korjattua.Oli pistehitsit pettänyt vahvikkeesta mikä tulee kiinni oven saranaan.
-Kairattu auki ja tulppahitsattu.



__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.12.2015, 16:55
Pajares:n Avatar
Pajares Pajares ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 02.02.13
Sijainti: Karkkila
Viestit: 2.198
Perusasetus

Nakkileikkuriin tuli tartuttua ja ämpärillinen sujahti kumimatoi irti.

Sulakkeita on tullut asenneltua vähän yleisen fiiliksen mukaan,Joten varmuudeksi pääkytkin käden ulottuville.

TAkavinssin panssariin,TUli sipastua pari paskan poisto aukkoa.KUn muoto on tollanen kauhamainen.
Niin sen nyt jokainen hassu arvaa että paljon siellä oli kakkapaskaa...

"maskiin" par työlamppua,Niin on ihan auton edessäkin vähän jotain kajastusta(kattovalot jättää varjoon).








__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry

https://www.youtube.com/channel/UCIW...view=0&sort=dd
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.12.2015, 17:43
lepa77:n Avatar
lepa77 lepa77 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.10
Sijainti: Salo
Viestit: 3.690
Perusasetus

jätkät vaan päivittelee kalustoaperkele oma ei valmistu millään että pääsis eres ajelee.täytyy myydä rojekti pois ostaa joku valmis.hiluksia hiukan tullu kateltua.
__________________
.salon seudun OFF ROAD Ry. pari Toyotaa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu auto ku auto ^^spesialisti^^ O/M/V Ajoneuvot 3 21.10.2012 09:23
Myydään huolto-auto/asunto-auto HaKu O/M/V Ajoneuvot 3 07.04.2011 09:30
Myydään Linja-auto(kuorma-auto) offivesku O/M/V Ajoneuvot 29 07.03.2011 07:46
Onko McLarenin uusi MP4-19B auto voittaja-auto? SoksalItok Formula 1 2 30.05.2004 19:48
Onko McLarenin uusi auto voittaja-auto? Laskos Formula 1 11 28.11.2003 14:45


Sivu luotu: 13:04 (GMT +2).