![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Talli, tai piha on sen verran syrjäisessä paikassa ettei kukaan eksy paikalle vahingossa. Työrauha siltäosin siis on taattu.. ![]() No, sehän taas tarkottaa että hankalammatkin hommat saa tehdä yksin. Jos jonkun joutilaan kaveriksi pyytää, niin homma tahtoo mennä juomiseksi. ![]() ![]() Talliin ei Surku mahdu, tai jos sen sinne ajaa, niin itse ei mahdu sen seuraksi. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eihän se niin paha asia ole, että joutuu harrasteita välillä ulkonakin tekeen. Aika useinkin tulee tehtyä, kun tallissa makaa ikuisuus projekti ja ei aina työmaallekaan viitsi lähtee (tai ei mahdu sinnekkään sisälle).
Mutta kun aika usein joutuu työtkin hoitaan kelistä riippumatta ulkona. Tänäänkin räntäsateessa kaivinkoneen kimpussa... Toki, ammatin tuomat ihanuudet :-(
|
||||
|
||||
![]()
Kitikiti ja valivali voioivoi
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onhan noita tullu tehtyä kerrostalon pihassa. Startti, laturi, hihnoja, alustan rasvaus, kytkinsylinterit ja miljoona muuta pienempää. Saas nähdä miten pärjää ku pakkaset tulee. Rempan alottaessa sisätilalämppäri tulille ja parit vaihtohanskat sisälle?
Tuo mun kuvassa näkyvä musta lavapressu, jotain paksuhkoa materiaalia se on, on pirun kätevä. Ei tunnu jokainen pikkukivi ja lätäkkö perseessä ja pakolliset öljyroiskeet helpompi siistiä. |
|
||||
|
||||
![]()
"Lämmöllä" muistelen kun v.-99 vaihdettiin kone mun autoon kerrostalon parkkiksella, -10c hiveli mukavasti jäseniä. Koneen kasasin omassa huoneessa ja kuljetus parkkipaikalle tapahtui kolalla.
Nykyään pajoituspaikkana vaan sepelipiha/ n. 15m2 "talli". Toi mun tallissa ropaaminen on vähän ku yrittäis ruumisarkussa naida, ahasta on eikä suzukia isompaa mahu. |
|
||||
|
||||
![]()
Ei ulkonaolo haittaa, mutta yksinäisyys. Aivan kivaa pihalla on puuhailla, jos vaan olis joku kaveri. Mie oon ollu vähän erakkoluonne, mutta nyt musta on maasturin myötä tullut näköjään sosiaalinenkin. Help.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tuollahan se auto nököttää taustalla pressun päällä, Bilteman huviteltta keulan päällä vähän säänsuojana
![]() ![]() (..ja juu, 8- pytyn päällä on tarkoituksella tavaraa, ettei ne häviä) ![]()
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Luokat |
huolto, korjaaminen, ulkotilat |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kellojen siirron ihanuus | 0ltzi | Chit-Chat | 46 | 07.07.2018 12:51 |
Koira yön ulkona | helmapelti | Chit-Chat | 37 | 08.12.2010 01:41 |