![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Jees. Nyt alkaa selviämään miksi tuollaista istukkaa ei ole olemassa ![]() ![]() ![]() Mahtavat perustelut, kiitos kaikille. Syy tuohon porakoneistukkainnostukseen on se, että minulla on jo nyt sellainen porasarja, jossa on valmiina pikkunen kuusiopää eli sopii suoraan bitsin pitimeen. Makitassa on sellainen pidinadapteri valmiina ja sillä olen poraillut kaikenlaista. Porat on kokoa 1...6 mm ja porattava aine on vaihdellut kovuudeltaan puun ja reikään katkenneen 8.8 pultin välillä. Tuollainen on vaan niin hemmetin kätevä. Ei johtoja, ei terän kiristämistä, ei istukassa pyörivää terää, joka jyystää istukkaa...
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on jostakin kantautunu panasonikin pulttimopon tommonen. Niissä on vissiin kara pienempi ku muissa. Ei ole mihinkään vielä käyny se. Ainoastaan panasoniin
|
|||
|
|||
![]() ..
Onko tuo sun pulttimopo noita makitan 18v koneita ?
Jos on niin multa saat akkuporakonerungon 15€ + postikúlut tai sitten haet. Vaihteistosta hyppää välillä vaihde pois päältä mutta on tuon kanssa pärjätty. Ja siinä on uus istukkakin. Mutta jos tahdot tuhota teriä tuolla mopolla niin siitä vaan.. |
|
|||
|
|||
![]()
Muistin väärin. Mun kone onkin 18V ja momentit on yli 200.