![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Onnittelut dokasta, näköjään oikein 16" mallin =) Sen verran täytyy varoittaa että toi tauti tahtoo pahentua eli kohta sulla on noita lisää pihassa ![]() Ei ole viscon tilalle mitään lukkoa, sinne saa rautaputken että ei luista, visco on etuperän siinä peräkappaleessa eli missä vetolaippa kardaanille, laatikon päähän saa decoupler kytkimen eli se urkujen keskiääni kojetauluun, silloin joko on takaveto tai neliveto missä ns.keskilukko kiinni. Visco sulla tuskin on rikki, sekin on helppo testata, nosta vetokoukusta perse ilmaan ja laita eturenkaiden eteen 2x4 lankku, sitten ykkönen tupaan ja varovasti kytkin ylös, jos nousee ihan heti niin visco jumissa ja jos menee n.8s niin aika ok jos taas vaatii paljon kierroksia niin visco luistaa. Tare lukot toimii alipaineella, auto on jatkuva neliveto ja sulla on takalukon kara vaan jumissa, ihan normi homma noissa. Aski laatikkonostimen varaan, kytkinkoppa irti, lukon alipaine kello irti (pultit 7mm kannalla jos orkkikset), älä revi kelloa kovaa se on 3,5mm sokalla kiinni siinä karassa ja napauta tuurnalla pois jonka jälkeen näet karan kun otat se suojakumit pois, kytkin kopan puolella näet lukon käyttö haarukan jossa kara on kiinni myöskin sokalla, se irti, sitten sen karan kohdalla laatikon päällä on asentoanturi joka otettava myös irti, sen jälkeen kara joko tulee vetämällä tai sitten vaatii hieman väkivaltaa. Mulla on vetovasara tehty ko.irroitusta varten eli 11mm reiällä oleva putki jossa tapille poikki reikä että saa siihen karaan kiinni ja sitten vetovasaraan niin sillä voi naputella ulos, karassa on palautus jousi. Sit 10mm poraterällä voi aluksi vaikka käsin ksaavata sen laatikon reiän, karan pitää liikkua todella herkästi, painat karan pohjaan jousen kanssa ja päästät irti jos tappi lentää ulos niin se on hyvä. Kasaus tapahtuu päin vastaisessa järjestyksessä ![]() ![]() Ranke ehtikin jo mainita mistä löytyy apua ja tietoa tölkkeihin liittyen =) Siitä puhaltimesta voi ihan suosiolla ottaa piuhan irti ja koko puhaltimen voi purkaa pois. Kyllä noita on 3+3 jakkaroilla, oma doka on kans vr:n vanha ja 3+3 penkit. Se vero homma ei enään ole ongelma kun nyt saa maksaa verot nyky arvon mukaan eli tuollaisessa se on jotain satasia siis se vero. =)
Viimeksi muokannut Eicca_ : 30.11.2015 07:34 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Hyvin tulee tietoa, Kiitos siitä! kyllä näillä ohjeilla jo saa viat tutkittua, kysellään sitten lisää jos tulee jotain uutta eteen. Toi Eiccan viskon testaus täytyy kokeilla ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa visco testi video
https://youtu.be/J6CSmQkT4Mk Viimeksi muokannut Eicca_ : 30.11.2015 11:02 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilin tolleen kun videossakin, niin ei nouse puun päälle eli visko luistaa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Eikö edes jos kaasutti? siinä voi mennä näillä keleillä hetki että öljyt lämpeää. Ilmoittele jos on öljylle tarvetta niin sitä löytyy tästä melko läheltä =)
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lämpimässä tallissa eli ei oo ollu ns. ulkoilma kylmä ja tota videoo ennen kokeilin sillä "ryömintä" vaihteella samaa yli 30s
tässä videolla 1. vaihde Viimeksi muokannut tare : 10.12.2015 07:54 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty VW Transporter 2.4D 1+8 hlö bussi 4x4 syncro | Syncro | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 05.06.2012 10:02 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myyty Vw Carawelle T4 Syncro rek 7-henk ja pienivero | Hujane | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 09.05.2009 20:11 |
vw golf 4x4 syncro -90-MYYTY- | make-lj | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.11.2007 16:30 |
M: VW syncro caravelle-91 | Hujane | O/M/V Muut | 2 | 02.10.2005 22:40 |