Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 29.11.2015, 10:36
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Viestit: 1.950
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Niin no,siihen puuroutumiseen voi olla moniakin syitä. ni mitä erityisesti kannattais miettiä siin puuroutumisessa? Paljon on tässä vuosien varrella tullu mietittyä noita jenkkavehkeitä kun niihin on liuta tonnistoa huvennut.
Mitä monia... ?
Kaiuttimen särö johtuu aina vahvistimen tehon puutteesta. Eli taajuudet leikkaantuu kun vahvistin ei enää pysty kontrolloimaan liikettä.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Soittimen vahvari on booster tyyppinen joten sen teho on n.12-13 wattia kanava,tosta tehosta päätellen toi pioneeri on vanha joten sen teho olis RMS watteina jotain vajaa 20wattia kanava joten lisäystä olis sen 7wattia ja paremmalla äänenlaadulla pienemmän särön ja vasteen takia joten jos ee on muuten kunnossa ni oishan siitä hyötyä.
Pienemmän särön ja VASTEEN takia... Pienempi vaste on huonompi... ja olen 100% varma että pelkän soittimen signaalikohinasuhde on parempi kuin jonkun jeesuksen vanhan (tod.näk. jonkun auton alkup.) vahvistimen. Ja riippuen vähän miten signaali tulee vahvistimeen mutta jos esim. linjatasoisena niin äänenlaatuun ei ole mitään parannusta tulossa.
Lisäksi noin pienillä tehoeroilla ei käytännössä ole mitään merkitystä ääneen. Vahvistimen tehon, eli wattimäärän tuplaus (esim. 100w -> 200w) nostaa äänenpainetta noin 3 desibeliä. 3db on niin pieni määrä että sen juuri ja juuri kuulee.

Viimeksi muokannut HV : 29.11.2015 10:50
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:39 (GMT +2).