![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tai sit suunnittelee suoraan sellaisen jalan sille kuormaajalle, ettei ole vastapaino heilurina ![]() Ja mitä havainnut katellessa niin se on ihan tuumista tai kiloista kiinni, et lähteekö laukalle vai ei Belkussa tosin ny kylkivikanen rengas edessä, mutte silti lähe laukalle, nytkyttää vaan renkaan tahdissa, ilman kauhaa ajettaessa yrittelee jos laukalle pääsisi, mutta siihen auttaa kilsan verran kun nopeutta tiputtaa
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ihan eri maailma nuo vaimennetut kuormaajat, ei laukkaa, ei pomputa. Koskaan. Sievästi ja pehmeästi vain heilahtaa, ei rytkäytä vaikka kanttarin yli ajaisi.
|
||||
|
||||
![]()
Menee pahasti offtopicin puolelle mutta itse suosittelen EKA-nostinta
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Aparaatti;1267177]Menee pahasti offtopicin puolelle mutta itse suosittelen EKA-nostinta
![]() ![]() Sais quiket ottaa mallia ja kui hyvä näkyvyys ! ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tähänkin asiaan tuli vihdoinviimein päätös ja Quicke Q46 tilattu.
Viimeiset vaihtoehdot olivat oikeastaan ISME ja quikka. Stollia pidin pitkään mukana ajatuksessa, mutta jotenkin se vaan jäi. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Edessä on ny pyöree miskelini sen vainahtaneen belshinan tilalla ja lopetti kaiken nylkkimisen Routa heittoon kun ajaa ei kuormaaja rytkähdä mutta takapää loikkasee eikä kuormaaja rytki myöskään kun korotetusta suojatiestä yli ajaa
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 4x4 etukuormaaja "kone" | Jare | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.05.2015 08:18 |
Ostettu etukuormaaja traktoriin | Nostokurki | O/M/V Muut | 5 | 06.03.2015 13:56 |
Myyty Etukuormaaja Skopolift | Reetu | O/M/V Muut | 19 | 26.07.2011 10:55 |
Myydään Alueaura traktoriin | Eemeli2006 | O/M/V Muut | 2 | 19.04.2011 19:35 |
Ostettu Lantatalikko traktoriin | Racingrabbit | O/M/V Muut | 0 | 12.10.2010 14:22 |