![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Vähänkö vituttaa, kun kaadoin lahon pihakoivun vuosi sitten. Eipä oo tulossa tuotakaan rahoitus mahdollisuutta enää.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Mulla tuli kahvia nenästä.
__________________
- En pidä teistä. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Hitto !!
Perkeillä kulkee kahviautomaatti mukana
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Meikä tarjoo ens kerralla!
__________________
- En pidä teistä. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
#7
|
|||
|
|||
Oletko tutkinut juurakonLainaus:
![]() Vai ajattekitko ehkä auton/talon päälle kaatuvan koivun tuomia vakuutusrahoja ![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä tää on? | -Jyki- | Chit-Chat | 8 | 18.11.2007 11:49 |
| mikä tää on | juksa | Chit-Chat | 7 | 18.10.2007 15:01 |
| OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO | myllis | O/M/V Muut | 7 | 15.02.2007 22:56 |
| On tää hianoo!!! | ari | Chit-Chat | 13 | 29.07.2006 14:23 |
| missä tää on? | Tapahtumat | 4 | 09.09.2004 21:28 | |