Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.11.2015, 16:49
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Viestit: 3.077
Perusasetus

Vähänkö vituttaa, kun kaadoin lahon pihakoivun vuosi sitten.
Eipä oo tulossa tuotakaan rahoitus mahdollisuutta enää.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.11.2015, 17:27
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus

Mulla tuli kahvia nenästä.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.11.2015, 20:12
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.972
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
yhtäkkiä salama iskee pihakoivuun ja pihaan ilmestyy 40 000€ rahaa
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Mulla tuli kahvia nenästä.
Tuliko niin paljon, että pääsi tienesteille?



__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.11.2015, 21:18
Rohmo:n Avatar
Rohmo Rohmo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 13.02.07
Sijainti: sammattilandia, Finland.
Viestit: 1.479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Mulla tuli kahvia nenästä.
Hitto !!
Perkeillä kulkee kahviautomaatti mukana
__________________
Missä on tahtoa, siinä on tie
hojolla se etanakin arkkiin pääsi

Mikkelin Offroad Club ry

harborcruisers
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.11.2015, 21:17
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.152
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmo Näytä viesti
Hitto !!
Perkeillä kulkee kahviautomaatti mukana
Meikä tarjoo ens kerralla!
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.11.2015, 19:02
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.205
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Vähänkö vituttaa, kun kaadoin lahon pihakoivun vuosi sitten.
Eipä oo tulossa tuotakaan rahoitus mahdollisuutta enää.
Mutta niin vois käydä, ihan oikeasti
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.11.2015, 19:13
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Wink

Oletko tutkinut juurakon


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jyty Näytä viesti
Vähänkö vituttaa, kun kaadoin lahon pihakoivun vuosi sitten.
Eipä oo tulossa tuotakaan rahoitus mahdollisuutta enää.
Kannattaa se koivun juurakko vielä tutkia jos vaikka jotakin ilmaantuisi Vai ajattekitko ehkä auton/talon päälle kaatuvan koivun tuomia vakuutusrahoja
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä tää on? -Jyki- Chit-Chat 8 18.11.2007 11:49
mikä tää on juksa Chit-Chat 7 18.10.2007 15:01
OFF ROAD DRIVE -LEHDEN FORMULA OFF ROAD NUMERO myllis O/M/V Muut 7 15.02.2007 22:56
On tää hianoo!!! ari Chit-Chat 13 29.07.2006 14:23
missä tää on? Tapahtumat 4 09.09.2004 21:28


Sivu luotu: 17:35 (GMT +2).