![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pitäisi varmaan rakennella itse tuollainen saippaushärveli. Moottoripyörien renkaita on hillittömän vaikea löytää kunnollisella kitkalamellilla varustettuna.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jos on jo rengas kone niin kuka sen sanoo, et pitää renkaan pystyssä pyöriä? Siihen vaan sopiva moottori saippaimelle, lie laastisekotin jaksaisi Suurin ongelma on varmasti leikkurin ja pyörityksen nopeuksien passuuttaminen, kun joka rengas koolle lie pitää olla eri nopeus kun vierintä matka pitenee vai muuttuuko pinnan metrinopeus vaikka renkaan koko kasvaa
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Viimeksi muokannut Nikuzai : 20.11.2015 17:59 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Käsittääkseni se ruuvi ja sen perässä oleva varsinainen spiraali leikkurin terä on se joka pyörittää samalla rengasta, kun terä etenee kumen pintaa. Terän nousukulma määrittää sen lamellien tiheyden. Myöskin se, kuinka paljon terää siirtää sivuttain joka kierrokselle, tuleeko lamellileikkauksia limittäin, vaikuttaa lamellien määrään.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Miksi aina pitää olla kone joka hommaan? Tosin samaan syyllistyin alkuun itsekkin.
![]() Tuosta tilaamaan tai ideoimaan ti-versio: http://www.ebay.com/itm/NEW-14-BLADE.../290665101001# |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Mittää konneita tartte.
![]()
__________________
HJ61 -90 Käyttis HJ61 -88 Projekti HDJ80 -93 Käyttis BJ75 -86 Projektijonossa HJ60 -88 Varaosa HJ60/61 -88 -myyty |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tuollai onkin mahdollisuus tehdä jopa parempi, kun voi olla sekä nastat että lamellit. Ja varsinkin eturenkaisiin voi kokeilla tuota vinoa lamellointia, niin voi onnistua tuon poikkittaislamelloinnin pienen puutteen, eli sivuttaispidon puutteen parantamisessa. Nastat tosin sulkee pois renkaiden käytön kesällä...
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akelta luvat isompiin kumeihin?? | savlari | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 23.02.2007 21:57 |