![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Tarkoittanee bumb stoppia joka estää renkaan pääsyn liian ylös. En ainakaan löytänyt muuta mahdollista jousen rikkojaa. Ja tosiaan jääkiekot ja asennusmassa on kuivumassa tähän tarkoitukseen. Aivan 35mm kiekkoa ei tuohon voi laittaa muuten häviää liikkumavara kokonaan ja autosta tulee suurinpiirtein jouseton.
|
|
#2
|
|||
|
|||
Double cab
Täällä uutena hiluxin omistajana tuli tietekki heti laitettua uuet karkeammat rattaat.. No rengas liikkestä kyselemään mennessä 31" renkaita ei ollu, tarjosi vastaavia millikoossa. No ostin sitte 265/75 r16 ja pyörimäänhän ne ei mahtunu keulassa
vanteet etllä 0 ja renkaan korkeus 79snt.. Kääntäessä juuri vähän vastaa, n 50mm keulan korotuksella näyttäis mahtuvan ja sillä nousis keulaki perän tasalle.. Olisko se nyt järkevin/helpoin laittaa iskarin päälle jonkukorkunen palikka? Kyseessä -06 doublecappi
Viimeksi muokannut Kmatias : 16.04.2016 22:49 |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Moro. Noista 75 mm + 50 mm korottavista palikoista tuli mieleen kysyä että tarvitaanko muutoskatsastaessa mitään muuta dokumenttia kuin paperi renkaiden suuntauksesta ? Tarvitaanko mitään maahantuojan lappuja korotuspalojen soveltuvudesta vai onko se ihan vain palikat kiinni ja pyöriensuuntauksen kautta leimalle ? Noitahan näyttäs olevan ebay pullollaan erilaisia sarjoja eri hintoihin.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ok, näin arvelikin. Mikäs tuossa takapään korotuksessa on ideana että noissa sarjoissa 50 mm eikä 75 mm. Jarruletkun pituuden riittävyyskö vai onko muita syitä etteikö enempää voi ?
http://www.lowrangeoffroad.com/toyot...us-models.html Katselin että esim tuossa setissä ois hyvään hintaan kaikki hilppeet mutta kuinkahan tuo maahantuojalta lappujen saanti katsastukseen käytännössä onnistuu ? Osaako kukaan heittää käytännön vinkkiä miten asia tehdään ? Viimeksi muokannut Pölli : 04.11.2017 18:54 |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Vetarin kulmien takia itse laitoin 50 ja 50 korotukset.En alkanu etuperää laskeen millään holkkihommilla.. Olis tosim aika jees kun oisivat samassa tasossa.Varsinnii talvella takapotkulla ajettaessa.. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| -06 hiluxin korin korotus | antton077 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 18.11.2008 18:04 |
| Hiluxin korotus, kuinka "tarpeellista"? | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 22.09.2007 18:04 | |
| Hiluxin korotus | secretary | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.10.2005 16:45 |
| K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |
| Hiluxin korotus | Mutamies | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.07.2004 19:04 |