![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
hienosti se tassu nousi. Lälli kiittää kun sai tuoreet öljyt askiin Paljonkos mittari heilahtaa ylipaineen puolelle?
|
|
|
||||
|
||||
|
Oon mie sen viisarin välillä tavannut tuosta 0.5:n kohdalta. En mie kyllä kauheasti tuota mittaria seuraa.
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
0.7 kohdalla syttyy taulussa turbon punainen valo
|
|
|
||||
|
||||
|
Juu kai, en tiedä.
![]() Ikävä sivuhuomio, että vaikka tää topicci ei ole muutamaa kuukautta vanhempi, niin tästä on jo kadonnut kuvia taivaan tuuliin tuolta alkupäästä.
|
|||
|
|||
|
vastaisen varalle noihin proppujuttuihin kannattaa modifioida oma 24 hylsy.eli "madaltaa" pari kolme milliä siitä päästä mikä tulee proppuun.eli alkaa heti eikä oo sitä kaulusta.oliko tarpeeks vaikeasti selitetty?
|
|
|
||||
|
||||
Semmonen itsestään selvyys vielä
Tankkihan kannattaa pitää mahdollisimman täynnä, ettei kondensoidu kosteutta sinne.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
Tosin kuin vahvistukseksi säännölle, Lälli on seissyt pihassa viikon ajamatta ja tankki tyhjänä. Mie taas vaihteeksi kerään motivaatiota, pitäisi alkaa niitä palkkihelmoja laittamaan, mutta mulla ei ole mitään käsitystä miten ne pitäisi sinne tulla, eikä se ole kovin houkutteleva lähtökohta tarttua rälläkkään ja alkaa silpomaan. Sitten vielä oon uudessa työkohteessa ja nyt se mun 70km päässä kotoa oleva tallipaikka ei ole enää edes työmatkan varrella ja siellä on omiakin projekteja meneillään, joten on tää maasturin omistaminen taas vaikeaa. ![]() Niin joo ja jesse89; tuli just mieleen, että oletettiin Lällin olevan ihan vakio, mutta muistaakseni Sermax sanoi kesällä, että "tuossa on se syöttöruuvi, siitä sitten käännetään - jaahas, tätä on käännetty jo". Eli en tiedä, pitäisi pyytää jotakuta asiaan vihkiytynyttä tutkimaan niitä Lällin säätöjä, lieneekö kuin pielessä vaiko oikein. Mutta juu ei se nyt kovin hurjalta virivehkeeltä vaikuta, enkä ole laskenut sopan kulutusta yhtään, mutta mutulla tuntuu että aluksi se vei helvetisti ja nyt vähemmän, kun oon kai oppinut optimoimaan ajotavan ja -nopeuden Lällille sopivaksi. Olishan se 3.0l mylly kiva laittaa, mutta en mie ole jaksanut ajatella asiaa edes puolileikillään, kun en saa edes niitä palkkihelmoja tai muita jo olemassa olevia juttuja laitettua. ![]() Tän piti olla kesäksi valmis, mutta nyt täytyy kyllä todeta, että en tiedä minkä vuoden kesäksi. Edit: Jos jollain on hyviä kuvia palkkihelman asennuksesta, niin saa vinkata/linkata/meiliosoitteen saa privana.
- En pidä teistä. Viimeksi muokannut perkei : 21.11.2015 07:54 |
|
|
||||
|
||||
|
Jos se kerran meni katsastuksessa savutestist läpi ni anna sopparuuvin olla,ihan hyvät syötöt todennäköisesti on...pidät vaa näppis erossa syöttöpumpust
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis | vv87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 24.04.2015 05:24 |
| Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 26.09.2013 19:02 |
| Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit | Redbull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 03.09.2013 23:51 |
| Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli | koboltti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 15.06.2013 22:31 |
| Myydään Lj70 startti ja laturi. | ToyotaHj60 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 17.05.2012 15:41 |