![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Määkää en hiffaa tota rengas hommaa, mun autos on orkkiksena 245/70-16 nii minkälaiset nakit sinne saa kuha vaa muutoskatastaa?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Renkaan leveys saa kasvaa 100mm alkuperäisestä, eli ei ole mitään ongelmaa siltä osin - jollet sitten jostain syystä tarvitse yli 345 leveitä renkaita
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Elikkäs onko nyt tosiaankin niin että käytännössä alle 2001 vuoden autoon jos muutoskatsastaa vaikka ahtimen niin ei enää tarvi mitään vtt:n mittauksia vaan perus katsastusaseman päästömittaus piisaa... ? Kuhan tehot ei liikaa kasva...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Joo, jos on max. Euro 2 -päästötasolla. Voi olla Euro 3 jo 90-luvun puolella, vaikka ei vielä tarviiskaan olla, jolloin homma ei enää onnistukkaan ilman esim. VTT:tä.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Tänään leimattu Bj 42, 35/12.5/15 renkaat
![]()
__________________
KYM#5 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mitä tuo 215R15 tekee tyyppihyväksytyissä?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
__________________
KYM#5 |
|
#8
|
||||
|
||||
Eri koko eri akseilla?
Itse olen moista merkitä tapaa ihmetellyt? Miksikähän näin on?
Ihan kun etu ja taka akselilla pitäisi olla erikokoiset renkaat? Itselläni on Cherokeessa 1. akslilla 16" ja 2. akselilla 15" tyyppihyväksytyt kumi? Niin kuin tuosakin otteessa? t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 22.11.2015 12:32 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Sais ne edelleen järjestykseen ku näppäilis ne uusiks samassa järjestyksessä molemmille akseleille. Tuossa BJ:n tapauksessa vielä semmonen virhe ettei tuo 215R15 oo mikään tyyppihyväksytty. Väärin merkitty siltäkin osin. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Menee pää sekasin millien, prosenttien ja sääntöjen kanssa
. Sanokaapa nyt että saako myös BJ-40 leimattua 35x12.5x15 ja miten leveillä vanteilla. Akselit on HJ6X ja levyt joka nurkassa. Ei tarviis kihnuttaa jollain 205 lisuilla aina leimalle. Löysin jo lapun jolla BJ-40 rinnastetaan BJ-42 malliin ja H78-15 rengaskoko löytyy, sinänsä siis pitäisi onnistua mutta mihin vedota jos tulee katsurin kanssa kädenvääntöä.Otin viime viikolla KZJ:hin 33x12.5.x17 otteeseen ja meni niin tuskattomasti että jos nyt ottaisi vanhaan sotaratsuunkin merkinnän katsastuksen yhteydessä. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mitäs lappuja tarvii mukaan vai oliko katsuri ajantasalla? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
| Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
| LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
| Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |