Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.11.2015, 18:17
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Tokihan pienellä pakopesällä tuon saa heräämään hyvin,ja eipähän ihan ensimmäiseksi pullon kaulaksi muodostuis turbo. Vähän joutuu ehkä menemään yritys/erehdys taktiikalla ennekuin toimiva pesä löytyy.

__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.04.2016, 18:44
ässäarpa ässäarpa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.01.15
Sijainti: Mikkeli, Suomi
Viestit: 26
Perusasetus

Päivää, eipä ole tullut kirjoteltua tänne mitään hetkeen kun on ollut vähän kaikenlaista muuta.

No joka tapauksessa tämä on saatu tekniikan osalta valmiiksi jo aikapäiviä sitten.

Koeajo lenkkiä tullut jo useita tuhansia ympäri suomen

Talvella mm. käytiin kelkkailemassa tuola pohjoisessa.






Vetua tosiaan vapariin nähden on aika törkeästi.

Isohko borgwarner, tosi hyvin virtaava homemade peltipakosarja, iso laatu kuuleri ja 3,5" rosteri putkisto.

33x12.5 10x15 vanteella sauhuaa hyvin vielä kolmos vaihteellakin.







Kertakaikkiaan miellyttävä peli.

Ausseista tuli 3" bodyliftkit, ajatuksena saada jotain isompaa mahtumaan alle.

Maastoautotarvikkeen myymä HD kytkin käy tosiaan bolton paikoilleen näihin ja ei tunnu luistavan isoillakaan paineilla/väännöillä

Seuraavaksi otetaan kansi pöydälle hiposteluun, vaikkei vielä millään lailla oireilekkaan. Pumpulle pitäisi jotain keksiä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.12.2018, 01:33
ässäarpa ässäarpa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 16.01.15
Sijainti: Mikkeli, Suomi
Viestit: 26
Perusasetus

Jaahas täältä on kaikki kovalla työllä lisätyt kuvat häipyneet.

Ohessa pari kuvaa kuitenkin lähimenneisyydestä.

Tekniikka paikallaan on edelleen jälkiahdettu 2l + rikkonainen g52

Tekniikan vaihdos jämäkämpään on ollut tapetilla.

Variaatio1:
Pukissa on 1KZ-TE moottori johon pitäisi kansi laitattaa ja koska koneen perässä on ollut automaattiaski tarvitsen moottorin perään myös vauhtipyörän, kytkimen ja vaihdelaatikon.
Jos jollain on em. Osia ylimääräsenä niin saa tarjota

Variaatio2:
esim r150 laatikon kytkinkopan hitsauttaa toiselle kaaviolle ja pellin alle piilottaa esim Volvon bensiinikoneen.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1545779480369.jpg‎
Views:	635
Size:	137,4 Kt
ID:	88928   Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1545779446185.jpg‎
Views:	571
Size:	74,1 Kt
ID:	88929  
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 29.12.2018, 12:17
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Volvon T5 tai T6 moottori ei varmaan ois yhtään huono vaihtoehto. Lensulle loota hitsaukseen ja moottoriin inan vakiota isompi hyrrä kiinni ja 400hp pihalle ihan ok vääntökäyrällä.
Toki välitykset saakin olla sitten tosiaan kunnossa tai rupee olee pikkuykköselläkin jo melkosta ravia
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 29.12.2018, 14:25
lepoantti lepoantti ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.709
Perusasetus

Tai vaikka t4 tai hinta/helppous periaatteella vinokas. Minulla oli joskus suzuki hiluxin 4.88 välitteisllä akseleilla ja ahdetulla b23 ja myöhemmin b19 koneella, ei tosin siviililiikenteessä. Tämä tosin volvon m45 askilla ja gazin jakiksella. Toimiva paketti näinkin.

Muistelen että eikö joku sepitellyt johonkin toyotaan klånkswaagenin aazivai mikä lie moottoria tai jotakin muuta omituista. Mitä vaan voi tehdä jos sepitysvietti on ankara ja tilat asialliset.

Helpoin taitais olla toyota oma r22 kone josta valtavasti eri variantteja. Löytyy potentiaalia, viriosia ja toyotan tapaan oikeasti toimivia bolt-on juttuja askiin ja runkoon kiini. Diesel koneissa järjettömät käyttömaksut, jos ajosuorite suht pieni niin bensakoneet harkinnan arvoisia juttuja.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilarius-hiiri on paha! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 14:25


Sivu luotu: 16:11 (GMT +2).