![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tokihan pienellä pakopesällä tuon saa heräämään hyvin,ja eipähän ihan ensimmäiseksi pullon kaulaksi muodostuis turbo. Vähän joutuu ehkä menemään yritys/erehdys taktiikalla ennekuin toimiva pesä löytyy.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Päivää, eipä ole tullut kirjoteltua tänne mitään hetkeen kun on ollut vähän kaikenlaista muuta.
No joka tapauksessa tämä on saatu tekniikan osalta valmiiksi jo aikapäiviä sitten. Koeajo lenkkiä tullut jo useita tuhansia ympäri suomen Talvella mm. käytiin kelkkailemassa tuola pohjoisessa. ![]() ![]() Vetua tosiaan vapariin nähden on aika törkeästi. Isohko borgwarner, tosi hyvin virtaava homemade peltipakosarja, iso laatu kuuleri ja 3,5" rosteri putkisto. 33x12.5 10x15 vanteella sauhuaa hyvin vielä kolmos vaihteellakin. ![]() ![]() ![]() Kertakaikkiaan miellyttävä peli. Ausseista tuli 3" bodyliftkit, ajatuksena saada jotain isompaa mahtumaan alle. Maastoautotarvikkeen myymä HD kytkin käy tosiaan bolton paikoilleen näihin ja ei tunnu luistavan isoillakaan paineilla/väännöillä Seuraavaksi otetaan kansi pöydälle hiposteluun, vaikkei vielä millään lailla oireilekkaan. Pumpulle pitäisi jotain keksiä. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jaahas täältä on kaikki kovalla työllä lisätyt kuvat häipyneet.
![]() Ohessa pari kuvaa kuitenkin lähimenneisyydestä. Tekniikka paikallaan on edelleen jälkiahdettu 2l + rikkonainen g52 Tekniikan vaihdos jämäkämpään on ollut tapetilla. Variaatio1: Pukissa on 1KZ-TE moottori johon pitäisi kansi laitattaa ja koska koneen perässä on ollut automaattiaski tarvitsen moottorin perään myös vauhtipyörän, kytkimen ja vaihdelaatikon. Jos jollain on em. Osia ylimääräsenä niin saa tarjota Variaatio2: esim r150 laatikon kytkinkopan hitsauttaa toiselle kaaviolle ja pellin alle piilottaa esim Volvon bensiinikoneen. ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Volvon T5 tai T6 moottori ei varmaan ois yhtään huono vaihtoehto. Lensulle loota hitsaukseen ja moottoriin inan vakiota isompi hyrrä kiinni ja 400hp pihalle ihan ok vääntökäyrällä.
![]() Toki välitykset saakin olla sitten tosiaan kunnossa tai rupee olee pikkuykköselläkin jo melkosta ravia ![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Tai vaikka t4 tai hinta/helppous periaatteella vinokas. Minulla oli joskus suzuki hiluxin 4.88 välitteisllä akseleilla ja ahdetulla b23 ja myöhemmin b19 koneella, ei tosin siviililiikenteessä. Tämä tosin volvon m45 askilla ja gazin jakiksella. Toimiva paketti näinkin.
Muistelen että eikö joku sepitellyt johonkin toyotaan klånkswaagenin aazivai mikä lie moottoria tai jotakin muuta omituista. Mitä vaan voi tehdä jos sepitysvietti on ankara ja tilat asialliset. Helpoin taitais olla toyota oma r22 kone josta valtavasti eri variantteja. Löytyy potentiaalia, viriosia ja toyotan tapaan oikeasti toimivia bolt-on juttuja askiin ja runkoon kiini. Diesel koneissa järjettömät käyttömaksut, jos ajosuorite suht pieni niin bensakoneet harkinnan arvoisia juttuja. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilarius-hiiri on paha! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |