![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
HAAHAHAHAAH!! Ei voi kuin nauraa. Isot sällit tappelee netissä. Viskataan paskaa toisten päälle. Kunnon teini meinkiä. Menkää nyt vielä puukko hippasille niin homma on täydellistä <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Jos porukalla on erimielisyyksiä niin eikö niitä voisi selvitellä kasvotusten, eikä täällä netissä? Tuollahan on hyviä esimerkkejä foorumia selailemalla kuinka porukka ottaa herneen nenään joka maininnasta sun muuta. -- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys -- Nerd-O
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kuvia Lapin reissulta | J-T | Chit-Chat | 2 | 15.08.2006 14:09 |
| M: 15" lapin piikkirenkaat + jää ascona | piparix | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 15:16 |
| Hey Babe it's Heavyy, lapin DVD | GAZisti | Chit-Chat | 8 | 09.12.2005 14:21 |
| O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
| Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |