![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Edellisen postauksen jälkeen tapahtunutta: Syöttöpumppua on jumpattu irti ja auki pariinkin otteeseen, naftavuoto on merkittävästi vähentynyt, ei silti vielä lakannut kokonaan. Olisko nyt kuitenkin hyväksyttävällä tasolla, ehkä se kuuluu maastoautoilijan elämään että liikkelle lähtiessä tarkastetaan auton alla olevien läikkien määrä, sijainti ja väri. Puskuria lähdettiin rakentamaan vinssipedin ympärille tästä lähtökohtatilanteesta. Seuraavaksi otettiin käyttöön CAD (Cardboard Assisted Design) Todettiin ettei pahvi ole kuitenkaan välttämättä kestävyydeltään paras materiaali puskimeksi, joten 3mm peltiä tuli tilalle. Pellin reunat vahvistin esim. lumipenkkaosumien varalta ja kötöstelin vilkuille upotukset. Lisäpitkien kiinnikkeet vahvasta tavarasta, jottei tulisi valokeilaan tärinää Asennettuna näyttää tältä, samaan syssyyn tuli laitettua eteenkin loksulevikkeet. Saa nähä miten tuo vetopiste kestää Tuon vinssin eteen mietin suojaksi turkkipeltiä, ehkä kuitenkin mustaksi maalattuna. Rekisterikilvenkin saisi siihen. Perjantaiksi on katsastus sovittu. Sitten pitäis käydä pankissa asuntolainaa naakimassa. Tämän leimaus jännittää enemmän ![]()
__________________
Asiantuntija on henkilö, joka on tehnyt kapealla alalla kaikki mahdolliset virheet. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Käytin konttorilla tätä värkkiä. Katsurin ilmeet oli kyllä näkemisen arvoiset. Etenkin toi lava aiheutti pään raapimista, siinä kilauteltiin kaverille ja käytettiin kaikkia muitakin oljenkorsia laillisuutta selvitellessä.
Lopuksi tuli kuitenkin hylky. Takalokasuojiin pitää laittaa pyöristykset. Eikä lavaa voi laskea lavaksi ellei siinä ole laitoja tai kiinnityslenkkejä. Loppupeleissä aika pienillä jutuilla selvisi, nuo kun laittaa ja käy näyttämässä niin sitten saa taas ajaa. Eikä myöskään saanut 33x12.5 renkuloita otteelle, korkeuden puolesta olis menny, mutta kun leveyttä verrattiin kokoon 205R16 niin 11 milliä jäli liika leveeks.
__________________
Asiantuntija on henkilö, joka on tehnyt kapealla alalla kaikki mahdolliset virheet. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tartteekos muka flatbed laitoja?
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
taitaa riittää et on kiinnitys lenkit yms.
ja ton rättinivelen kanssa ei kannata pelleilä. se kun hajoo ajossa niin ei oo mukavaa, nimimerkillä kokemusta on.
__________________
alumiini ja erikoishitsaukset palstalaisille edullisesti. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Tänään sain vihdoin asenneltua lavakaaren kohdilleen.
Tuosta ohjausakselista vielä, kun se nyt on monien mieliä kiihoittava aihe. Tosissaan ei liu'uissa riittänyt vara kun tuota koria nosti. Onko jossain toisessa autossa tuohon käypästä vähän pitempää rattiakselia? Kun se jatkaminen hitsaamallakaan ei vissiin oo ihan järkevä(saatika laillinen) toimenpide,
__________________
Asiantuntija on henkilö, joka on tehnyt kapealla alalla kaikki mahdolliset virheet. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kesän kunniaksi katsastusremonttia. Sattu melko nihilisti katsuri, joka sitten hylkäs autosta yhtä sun toista. Sähköiseen huoltopäiväkirjaan näin ollen kesän ajalta merkittäköön:
Etujarruihin uutta osaa Melkosen pehmenneen runkopalkin vaihto kiiltävämpään Ja sitten jousien puslia sekä kardaanin kannatinlaakeri, mutta näiden vaihto olikin niin nopea temppu ettei sitä edes kamera ehtinyt todistamaan.
__________________
Asiantuntija on henkilö, joka on tehnyt kapealla alalla kaikki mahdolliset virheet. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Taro herätelty parin vuoden talviunilta tämän kesän Lapland Trophy -karkeloihin. Perushuoltoja, alustan rasvausta, etuperän pinionstefan vaihto, yms kirrailuja.
Sitten syntyi pohjapanssari eteen: Ja laatikko lavalle työkaluille yms tavaroille ja toi teline maastotunkille: Ja löytyhän sieltä pehmeetä: Jotenkin tämä hulluus pääsi puremaan. Ehkä tästä pitää ensi kesäksi rakentaa kulkijaa, välityksiä ja muuta... Tuollanen kojelautavideo tuli siellä kuvattua: https://www.youtube.com/watch?v=iEmkia7aAno Ja instan stooreihin päivitin hassutteluja: http://instagram.com/northstarguideme
__________________
Asiantuntija on henkilö, joka on tehnyt kapealla alalla kaikki mahdolliset virheet. |
![]() |
Luokat |
flatbed, hilux, taro |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty vw taro | Jesseh | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 20.07.2014 20:19 |
Myydään VW Taro 4WD | jukkae | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.04.2014 17:02 |
Myyty Vw Taro 2.4td | MiKo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.11.2011 21:26 |
vw taro 2.4 diesel | mikok | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 04.10.2011 10:59 |
Myydään VW Taro 2.4 d, hieno! | greensj | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 04.02.2009 11:44 |