Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #226  
Vanha 22.10.2015, 19:40
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Tuota puolaa ei ole vielä kukaan kai epäillyt, jos kerran imupuolelle paukuttaa, mutta tuo puolan kokeilu kuiten kohtuu helppo:

Ota puolalta virranjakajan kanteen tuleva johto irti jakajan kannesta ja vie se esimerkiksi venttiilikopan likelle, kummenen millin päähän, ja starttaa. Jos tulee kunnon kipinä, on puola kunnossa. Jos kunnon kipinä vasta viiden millin päästä, on puola sökö.

Oireilee juuri kuvatun kaltaisesti paukkuen kierroksilla, mutta kylläkin enempi pakoputkeen.

Ohessa jonkunlainen video. Eka kipinä etuvastuksella ja jälkimmäinen ilman etuvastusta.(iei sinänsä liity aiheeseen, mutta testitapa käy ilmi.)

https://youtu.be/uISydRKxRvA
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #227  
Vanha 22.10.2015, 20:46
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Tuota puolaa ei ole vielä kukaan kai epäillyt, jos kerran imupuolelle paukuttaa, mutta tuo puolan kokeilu kuiten kohtuu helppo:

Ota puolalta virranjakajan kanteen tuleva johto irti jakajan kannesta ja vie se esimerkiksi venttiilikopan likelle, kummenen millin päähän, ja starttaa. Jos tulee kunnon kipinä, on puola kunnossa. Jos kunnon kipinä vasta viiden millin päästä, on puola sökö.

Oireilee juuri kuvatun kaltaisesti paukkuen kierroksilla, mutta kylläkin enempi pakoputkeen.

Ohessa jonkunlainen video. Eka kipinä etuvastuksella ja jälkimmäinen ilman etuvastusta.(iei sinänsä liity aiheeseen, mutta testitapa käy ilmi.)

https://youtu.be/uISydRKxRvA
Ok kokeillaanpas se seuraavaks!

Naksuttaa muutes käydessä aina välillä.. liittyyköhän se tähän vai kuuleeko sitä vaan nyt kaikki viat ku on alkanu tarkemmin kuuntelemaan ja tutkimaan..
Vastaa lainaten
  #228  
Vanha 22.10.2015, 22:44
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Perusasetus

Laihalla käyminen voi aiheuttaa poksuttelua imariin. Yksi suuttimen tai tulpanjohto kerrallaan irti ja kuuntelemaan.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #229  
Vanha 23.10.2015, 04:55
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajakameli Näytä viesti

Tulpat oli aika mustat kaikki, mistä voi johtua? Liittyy varmasti outoon käyntiin.
Pensanpaineen säädin mikä on siinä paineputken loppupäässä (putki kiertää imusarjaa, putkestä lähdöt suuttimille ja lopussa alipainekellon näköinen säädin)
Jos ei päästä ylimääräistä painetta paluukiertoon, tulvii ylipaineinen pensa suuttimille, ruiskuttaen liikaa pensaa: mustat tulpat.

(V8 4.0)
https://youtu.be/eP6sSGc8GP8


https://www.google.fi/search?q=range...sure+regulator

Tuossa aika hyvä juttu noista, paitsi että on uudemman efin laitteille, periaate kuiten sama:

http://www.actproducts.co.uk/2011/lu...gnostic-notes/
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 23.10.2015 05:28
Vastaa lainaten
  #230  
Vanha 23.10.2015, 06:54
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Pensanpaineen säädin mikä on siinä paineputken loppupäässä (putki kiertää imusarjaa, putkestä lähdöt suuttimille ja lopussa alipainekellon näköinen säädin)
Jos ei päästä ylimääräistä painetta paluukiertoon, tulvii ylipaineinen pensa suuttimille, ruiskuttaen liikaa pensaa: mustat tulpat.

(V8 4.0)
https://youtu.be/eP6sSGc8GP8


https://www.google.fi/search?q=range...sure+regulator

Tuossa aika hyvä juttu noista, paitsi että on uudemman efin laitteille, periaate kuiten sama:

http://www.actproducts.co.uk/2011/lu...gnostic-notes/
Jep epäilin sitä bensapaineen säädintä itsekin mutta minusta se toimi, ajatelin että olisiko auki koko ajan tai löysä ja poksahtaa sen vuoksi että alhaiset paineet? Koska kuten 88 tuossa sanoi niin silloin olisi laihalla..
Vastaa lainaten
  #231  
Vanha 23.10.2015, 06:56
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Laihalla käyminen voi aiheuttaa poksuttelua imariin. Yksi suuttimen tai tulpanjohto kerrallaan irti ja kuuntelemaan.
Jep pytyt on käyty moneen otteeseen jokainen läpi nostaen tulpanhattuja, yleismittarilla mitattu ruiskun johtoja pytyistä joita epäilin ja lopuksi vielä vaihdettu suutin pääepäiltyyn, ei vaikutusta. Myös tulppia on vaihdettu.
Vastaa lainaten
  #232  
Vanha 23.10.2015, 07:18
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Tehdääns pientä yhteenvetoa.

Eli kone toimi ok ja metsäreissun jälkeen alkoi tekemään tuota? Alkoiko se vähitellen pahentuen ajan kanssa vai kerrasta? Heti reissun jälkeen vai seuraavana päivänä tms.?

Poksutteleeko tyhjäkäynnillä imusarjaan ja myös kaasua painaessa? Paheneeko kaasua painaessa vai poksutteleeko about samallalailla kuin tyhjäkäynnilläkin? Tietysti bensaa menee enemmän joten voi siksikin poksahtaa kovempaa.

Oliko se 8 pytyn suuttimen muovinen pää oli hieman sulannut? Tosin, se voi johtua siitäkin että on siinä pytyssä poksahtanut imusarjaan päin.

Puristuspaineet mitattu pytyistä ja about samoja lukemia jokaisesta saanut.

Yksi olisi tietysti mitata ohivuoto että josko imuventtiili olisi alkanut vuotamaan, mutta en oikein usko sitäkään. Hieman sitä mieltä edelleen että sytkäpuolella se vika on koska jos kävisi laihalla niin ei sen silti pitäisi imusarjaan ampua jos sytkä toimii. Kait? Mikään moottori x-pertti kun en oo niin mistä sitä tietää mitä ne tekee.

Rikkaallakin jos käy niin sekään ei ammu mihinkään jos sytkä on kunnossa. Ei vaan halua käydä kunnolla siinä tapauksessa.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #233  
Vanha 23.10.2015, 08:55
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Jep vika tuli yhtäkkiä, siis metsäreissun toimi ok ja jonkin ajan päästä käynnistin (noin viikko) niin vika oli päällä. Tankattu täyteen pariin otteeseen sen vuoksi jos vesibensaa ja filtteri tyhjennetty. Ajettu noon 400km vian aikana, eli bensa on kerinny vaihtua.

Tyhjäkäynnillä ei ammu, ainoastaan kaasua painaessa ja mitä nopeammin painaa kaasua sitä kovempaa ampuu... ampuu paikallaan kaasuttaessa mutta eritoten vedossa.

Tyhjäkäynnillä tosin outo naksutus jota en ole aiemmin huomannu.

Tänään testaan tuon puolan kun ehdin töistä, että onko heikossa kunnossa.
Vastaa lainaten
  #234  
Vanha 23.10.2015, 09:14
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Mistäpäin konetta se naksutus kuuluu? Sieltä 8 pytyn suunnalta? Kuuluuko se about koneen kierrosten mukaan vai hitaammin/nopeammin?

Sillä pystyy siis ajamaan kun rauhallisesti nostaa kierrokset ei ammu silloin? Vain jos painaa kaasua mutta ei jos pitää kaasua tasaisesti paikallaan?

En usko että vika on bensassa. Sytkäpuolta itse epäilisin, mutta tuo naksutus hieman hämää että onko se syy vai seuraus ja mistä se kuuluu. Pelkästään tuon perusteella hankala sanoa.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #235  
Vanha 23.10.2015, 09:47
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Post

Imuventtiilin jousi kuoleentunut, jolloin venttiili ei aina sulkeudu kunnolla ja työtahdin aikana ampuu imusarjaan? Villi veikkaus, mutta selittäisi myös tuon nakutuksen.
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten
  #236  
Vanha 23.10.2015, 10:33
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

No se naputus väliin kuuluu selvästi väliin ei.. siitä on vaikea sanoa onko se kahdeksas pytty mistä kuuluu mutta voi hyvinkin kierrosten mukaan.

Katson sen puolan ja jos yrittäisi kuvata jonkilaisen videon äänistä..

Paukuttaa myös tasakierroksilla ajossa, mutta ei paikallaan..
Vastaa lainaten
  #237  
Vanha 23.10.2015, 10:36
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Joko on sytkä katsottu oikein lampulla?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #238  
Vanha 23.10.2015, 11:30
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Sytkäpuolta enemmän epäilisin kans, kipinän ajoituksen tarkistuksen jälkeen ekana vaihtaisin puolan, jakajan ja sytkävahvistimen uusiin tai toisesta (toimivasta) autosta. Tulpat ja sytytysjohtimet kans.

Ja jos/kun se niitä osia on, niin toisella ECU:lla (ja ilmamäärämittarilal?) vois kokeilla kans, ihan varulta. Ja ne bensan paineet olis hyvä mitata, tuleepa sekin vikamahdollisuus eliminoitua.

Sitten lähtisin etenemään polttoainepuolen vianselvityskaaviota, esim. http://www.landroverweb.com/Pdf-file...-Injection.pdf
Vastaa lainaten
  #239  
Vanha 23.10.2015, 11:31
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajakameli Näytä viesti
Jep pytyt on käyty moneen otteeseen jokainen läpi nostaen tulpanhattuja, yleismittarilla mitattu ruiskun johtoja pytyistä joita epäilin ja lopuksi vielä vaihdettu suutin pääepäiltyyn, ei vaikutusta. Myös tulppia on vaihdettu.
Onko suuttimen johtoja vaihdettu ristiin? Pääepäilty<->vierustoveri. Siirtyykö vika? Jos siirtyy niin suuttimen johto/ecu viallinen.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #240  
Vanha 23.10.2015, 19:17
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88 Näytä viesti
Onko suuttimen johtoja vaihdettu ristiin? Pääepäilty<->vierustoveri. Siirtyykö vika? Jos siirtyy niin suuttimen johto/ecu viallinen.
Eipä ole vaihtettu, mitattu on että virta tuli ei muuta...

Nyt hain vielä korjaamolta toisen ajotuslampun ku omalla saanu oikein tolkkua, saa Baxxteri rauhan ku niin vakavasti sitä mieltä ettei oo kohalla huomenna katsotaan..
Vastaa lainaten
  #241  
Vanha 23.10.2015, 20:19
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Jos kone ei käy tasaisesti tyhjää niin hankala sillä lampulla sitä ajoitusta on katsoa.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #242  
Vanha 23.10.2015, 20:55
88 88 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.06
Sijainti: Lappi TL, .
Viestit: 912
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajakameli Näytä viesti
Eipä ole vaihtettu, mitattu on että virta tuli ei muuta...
Mittasitko virran vai jännitteen?
Huono kontakti voi aiheuttaa kaikkea hassua. Riittävän pienellä kuormalla voi jännite olla oikea mutta kuormitettaessa jännite putoaa eikä virtaakaan tule tarpeeksi jotta suutin toimisi kunnolla. Ainakin periaatteessa.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa?
Vastaa lainaten
  #243  
Vanha 23.10.2015, 21:31
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Suuttimiinhan muistaakseni tulee jatkuva virta ja ECU sitten ohjaa niitä maadoittamalla toisen pinnin. Joten jos mittaa jatkuvan jännitteen/virran niin se ei vielä kerro, että ohjaus toimii. Tosin, jos kaikki suuttimet 'naksuu' niin sähköinen puoli lienee kunnossa.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #244  
Vanha 23.10.2015, 22:01
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Suuttimiinhan muistaakseni tulee jatkuva virta ja ECU sitten ohjaa niitä maadoittamalla toisen pinnin. Joten jos mittaa jatkuvan jännitteen/virran niin se ei vielä kerro, että ohjaus toimii. Tosin, jos kaikki suuttimet 'naksuu' niin sähköinen puoli lienee kunnossa.
Jep suuttimet "naksuu" auton käydessä. Mietin vaan voiko se edes pelata jos liittimen ottaa viereisestä pytystä? Eikö se tulisi ottaa saman tahdin pytystä ja johto ei silloin piisaa..

Kyllä se käy tod näk sen verran tasaisesti että saan sen ajoituksen katsottua. Se yks pytty hankaloitti silloin kun värkkäsi.. ja tuo oma lamppu ei tainnut olla ihan täysissä voimissa, minusta stropo ei vilkkunut joka kerta kuin olisi pitänyt, vaikka minusta laite äänsi.. toki jos tässä laitteessa valo ei aina vilku niin silloinhan vika on sytytyksessä.
Vastaa lainaten
  #245  
Vanha 23.10.2015, 22:12
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajakameli Näytä viesti
Jep suuttimet "naksuu" auton käydessä. Mietin vaan voiko se edes pelata jos liittimen ottaa viereisestä pytystä? Eikö se tulisi ottaa saman tahdin pytystä ja johto ei silloin piisaa..
Rangessa ohjataan aina neljää suutinta kerrallaan. Joten niitä voi vaihtaa ristiin jos vain johdot riittää. Ei oo sekventiaalista ruiskutusta engelsmannit keksineet 80-luvulla vielä Rangeen laittaa.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #246  
Vanha 23.10.2015, 22:19
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Post

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajakameli Näytä viesti
Jep suuttimet "naksuu" auton käydessä. Mietin vaan voiko se edes pelata jos liittimen ottaa viereisestä pytystä? Eikö se tulisi ottaa saman tahdin pytystä ja johto ei silloin piisaa..

Kyllä se käy tod näk sen verran tasaisesti että saan sen ajoituksen katsottua. Se yks pytty hankaloitti silloin kun värkkäsi.. ja tuo oma lamppu ei tainnut olla ihan täysissä voimissa, minusta stropo ei vilkkunut joka kerta kuin olisi pitänyt, vaikka minusta laite äänsi.. toki jos tässä laitteessa valo ei aina vilku niin silloinhan vika on sytytyksessä.
Ei ne suuttimet käy työtahtien mukaan, ecussa on kaksi kanavaa suuttimille eli kaikki vasemman puolen suuttimet ruikkaa samaan aikaan, ja sit on oikean puolen suutinten vuoro. Se bensasumu sit oottelee siinä imuventtiilin päällä sisäänpääsyä.
Nii ja Maddis ehti ensin.
__________________
T: Harri

Viimeksi muokannut Harriko : 23.10.2015 22:22
Vastaa lainaten
  #247  
Vanha 25.10.2015, 21:03
Pajakameli:n Avatar
Pajakameli Pajakameli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 11.10.13
Sijainti: Enontekiö (Käsivarsi)
Viestit: 304
Perusasetus

Nyt on sytkä katottu kunnon lampulla, ei se ihan kohillaan ollu aika reilu ennakko, noin 10 oli.

Säädin sen 7-8 pintaan, ei vaikutusta poksumiseen.

Puolaa en saanu vielä testattua, kun yksin laittelin. Täytyy saada joku starttaamaan kun itse tarkkailen puolan kipinää... Puolat näytti olevan suht edullisia, että voisi ostaa joka tapauksessa.. Tästä jatketaan.

Millä muuten bensapaineet sais mitattua?
Mikä se musta mulikka on on siinä jakajan kyljessä? Onko tapana särkyä?
Vastaa lainaten
  #248  
Vanha 25.10.2015, 21:48
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajakameli Näytä viesti
Nyt on sytkä katottu kunnon lampulla, ei se ihan kohillaan ollu aika reilu ennakko, noin 10 oli.

Säädin sen 7-8 pintaan, ei vaikutusta poksumiseen.

Puolaa en saanu vielä testattua, kun yksin laittelin. Täytyy saada joku starttaamaan kun itse tarkkailen puolan kipinää... Puolat näytti olevan suht edullisia, että voisi ostaa joka tapauksessa.. Tästä jatketaan.

Millä muuten bensapaineet sais mitattua?
Mikä se musta mulikka on on siinä jakajan kyljessä? Onko tapana särkyä?
Bensapaineet saat mitattua suutinten yläpuolella kiertävästä metalliputkesta, siinä putken kyljessä on muovinen korkki jonka alta paljastuu normaali renkaan venttiili. Siitä voi hätätilassa vaikka rengaspaine mittarilla katsoa. Jos joudut poistamaan venttiilin niin kannattaa odotella vaikka yön yli että paineet katoaa putkesta, muuten roiskii bensaa ympäriinsä. Eli mittari kiinni ja virrat päälle että pumppu käy ( käy vain hetken mikäli konetta ei käynnistä) noin kolmea kiloa pitäisi näyttää. Niin ja näin 3.9:ssä
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten
  #249  
Vanha 29.10.2015, 22:17
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Ulkomuistista bensan paineet on rangessa kaks ja puoli kiloa miinus imusarjan alipaine, eli tyhjäkäynnillä pari kiloa. Kaasuläppää reilummin avatessa pitäis pompata sinne kahteen ja puoleen kiloon.

Jos jakotukissa ei ole paineenmittausliitintä (3.5 efi), niin yx melko helppo paikka on apparin takarenkaan kohdalla rungossa, eli suodattimen jälkeen (etupuolella siis). T-haara ja siihen painemittari kiinni.

Jos ei paineet ole tarpeeksi isot, niin vika pumpussa, tai suodatin tukossa, tai linjastossa tukos tms. tai paineensäädin ei pidä. Jos nousee liian ylös niin paineensäädin on viallinen. Paineensäätimelle pitäis tulla alipaineletku imusarjasta eikä haittaa että sen on ehyt.

Se musta mötikkä jakajan kyljessä on sytkävahvistin, ja niitäkin hajoilee joskus, itse olen yhden vaihtanut omiin autoihin, eli aika saman verran kuin kolmepuolikkaan ecuja on mennyt särki, ei siis ole yhtä kulutusosa kuin esim. bensapumppu (joita olen itse vaihtanut ainakin puolenkymmentä).

Sytkävahvistin voi olla myös kuskin puolen lokarissa (3.5 efi) konehuoneessa.

Mutta sytkävahvistin pitäis vaikuttaa jokseenkin samalla tavalla kaikkiin pyttyihin, kuten puolakin.
Vastaa lainaten
  #250  
Vanha 30.10.2015, 06:58
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

3.5EFI:ssä (Fläpperi) saa bensanpaineet mitattua helposti siitä kylmäkäynnistyssuuttimesta. Konehuoneessa plenumin hanttimiehenpuolella yläosassa. Itse olen ko. suuttimen poistanut kokonaan käytöstä ja tulpannut siihen tulevan letkun.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Jeepin Omistajat Tänne KössiKenguru Chit-Chat 114 03.10.2012 19:02
SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. hoojii Chit-Chat 7 28.05.2011 21:46


Sivu luotu: 08:38 (GMT +2).