![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
Miksi Natsiketju pystyy myymäänSuomalialaisen Oululaisen valmistaman Reissumiäs paketin 0,28€, ja K- ja S-ketju myy sitä 0,99€/paketti. Eli kolmasosaan Suomalialias ketjujen hinnoista.......
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ja lähtee varmasti....Lainaus:
Silti mun puolesta sillä ei ole mitään merkitystä kuinka kallista ruisleipää syötte aamupalaksi, lounaalla, päivälliseksi tai iltapalalla...... Ei voi muuta kuin ihmetellä........
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja siksi syön sitä halvempaa ![]() ![]() T Rohmo
|
||||
|
||||
|
Just hain prismasta hintaan 0,37€
|
|
|
|||
|
|||
Silti.....
0.09€/paketti hintaeroa...
Ja polttoainetta se ruisleipäkin on...... Tosin ei niin verotettua kuin mitä kulkuvälineet nielee...... Jos polttoaineiden hinnassa olisi näin järkyttävät hintaerot niin se tietäis varmaan "olanyli kärvistelyä Suomalian kansalta"... Ei sen kummempaa..... Kapina tai kansan nousu olisi kysymyksessä missä muussa valtiossa kuin SUOMALIALASSA....... Ja kaikki tyynni savuna ilmaan...Erilaisina kaasuina ja päästöinä....
|
|
|
|||
|
|||
|
Kuka päästi H_Niedun takas palstalle?
|
|
|
|||
|
|||
Mitä sviddua se sulle kuuluu.....
Herää pahvi.....
Sana vapaa..... ps. Silti profiilista taraksteltuna edellinen banni vuodelta 2008....... Tästä viikon huilista ei mitään jälkeä...... ja onko se mun syy......???? EI TODELLAKAAN..... Ja jos siltä tai joltain muulta tuntuu niin mua ei hetkauta.... ![]() Kannattaa olla lukematta jos vituttaa valmiiksi.... Eletään molemmat ihan omia elämiämme........Se on niin lyhyt tuhlattavasi...... Eikä millään pahalla...... Toivottavasti sinäkin tajuat sen...... Viimeksi muokannut H_Nietu : 29.10.2015 21:29 |
|
|
||||
|
||||
|
Järjestelmä, oli vaan lyhytaikainen banni, jos herra vaikka ymmärtäis vähän rauhoittua.
Sana vapaa, mutta joku tolkku kirjoittelussa tulisi kuitenkin olla
|
|
|
|||
|
|||
Hyvä että ylläpito....Lainaus:
Mä olen aina sanonut että hullut on mukavia......Puolin ja toisin.... ![]() Ja nyt tuli varmaan lopulliset bannit...... ![]() Jos ei niin koitetaan rauhoittua ja siivota "Netti Kieltä".... ![]() Ps. Olen yleensä vastanut yleensä samalla intesiteetilä kuin vastauksiakin on tullut....... Eli kannatta tökkiä kepillä jäätä.......
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |