![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ostettu Lainaus:
Hollolassa olis joutilas temron johto ja väyrys mersu 220d. Mersussa on leimaakin jäljellä mut ajonesto jäi päälle joten ei lähe käyntiin. Kohtuu siisti kori, pohjasta kova. Kämppärin johdon voin vaihtaa defan johtoon ja mersusta haluisin 500e. Ostettu |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() mutta siitä johdosta autosta-seinään voitais neuvotella??? defan johto mulla vois löytyä kun pengon varaston...
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 16.10.2015 21:07 |
|
||||
|
||||
![]()
vielä tarve
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Temro verkkopiuha | miilu | O/M/V Muut | 1 | 04.12.2014 16:14 |
Ostettu TEMRO -verkkojohto | mikaelt | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 22.12.2012 15:18 |
Ostettu TEMRO lohkolämmittimen johto | rokkitane | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 27.10.2012 13:11 |
Ostetaan TEMRO lämppärin johto | mikkoimp | O/M/V Muut | 2 | 10.12.2010 17:58 |
Ostetaan Temro lohkolämppärin johto | hj6084 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 17.02.2010 09:09 |