![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Yllä olevien korjauksien jälkeen vaihdettu uusi Jeepin happianturi ja TPS anturi asennettu oikein (kun edellinen asentaja laittanut sen väärin) ja säädetty 4,61V läppä täysin auki. "Savut" käyty kattomassa ja testi tulos näytti CO 0,484%, CO2 12,77 %, HC 73ppm, O2 3,74%, COcor 0,548%, Lambda 1,177. Jostain sitä ilmaa vielä tulee... Oiskohan pakosarjassa sit kuitenkin halkeama... Ja käykö kone vieläkin laihalla ? Ennen korjauksia savut oli CO 0,041%, CO2 11,79%, HC 202ppm, O2 4,97%, COcor 0,052%, Lambda 1,276. Wrangler forumilta löytyi sitten TPS:än optimaalinen jännite arvo joka olisi 4,65V. Uudesta happianturista en ole vielä mitannut että millä alueella jännite heittelee.
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Wrankun laturi työntää 15V tyhjäkäynnillä ja kierroksilla enemmänkin.
Pitäisköhän uusia laturin sisältä kaikki puolijohteet ?
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
#3
|
||||
|
||||
|
__________________
Montenegro Offroad #55 2x 4x4 Outlander PHEV ja Wrangler |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Olenko ymmärtänyt oikein, näissä (YJ) on alipainetoiminen tasauspyörästön lukko edessä? Sama koskee Grandi XJ:tä?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja mikä on Grandi XJ??
__________________
Killing time is not murder |
|
#6
|
|||
|
|||
o- renkaat ohjaus tehostimen putkiin
Minkä kokoiset mahtas olla ohjaustehostimen putkien o-renkaat .simpukan päähän.wrangleri yj 1990.alkuperäiset o renkaat sulivat putkien irroitus operaatiossa.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#8
|
|||
|
|||
yj ja xj onko sama ohjaus simpukka
Niin olisko yj ja xj samanlainen ohjaus vaihde.eli xj jeepin laittas yj wrangleriin .
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| vitaran suurin rengas | BryGgi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 09.03.2013 15:33 |
| suurin mahdollinen rengas rockyyn?! | jonza | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.11.2011 18:39 |
| Suurin sallittu rengas koko Pajeroon? | Osmo87 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.10.2008 18:39 |
| LN65L Hilux suurin sallittu rengas? | p3ku | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2006 09:45 |
| Useampi rengaskoko otteeseen muutoskatsastamalla | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 11.02.2006 09:37 | |