![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Antti prkl menit ostamaan minun jakarit Todennäköisesti samat jakrit kyseessä mistä minä laitoin kyselyä että lähettääkö suomeen ja ikinään ei vastannu kun ilmeisesti ostit ne pois
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mitäänhän minä en ole vielä ostanut.. ![]() Mutta se pehmeempi alusta + kadonneet joustot olis nyt se juttu. Tuossa naureskeltiin JYTY:n kanssa kun käytiin koeajolla, että onhan se ihan oikeesti kun ajas korotetulla mikroautolla. Ja kun ei oo kyse palstan ensimmäisestä jousitustapamuutoksesta, niin kaikki vinkit ja linkit on tervetulleita. Viipolta on tullut jo hyviä neuvoja, ja JYTY:ltä kanssa. Kiitos teille. Jokseenkin vaan neuvoton olo tuusailla yksinään, mutten kyllä haluaisi toteuttaa tätä siten että katson vierestä kun joku sen minulle tekee. Kokeillu olevinaan vakoilla vinkkejä mutta mikäse sit on hyvä ja mikä ei. Maailmassa on mielipiteitä varmaan yhtä paljon kun persereikiä.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
no aika kattavasti tuossa on ollu puhetta jo mitkä on minkäkin systeemin plussat ja miinukset, kuten ite sanoin, että jeep tyyppinen nelilinkki eteen ja kolmiovarsihommeli taakse niin on sekä tiellä, että metässä paras, MUTTA kun eteen ei ole olemassa riittävällä akselimassalla olevia varsia.. grand cherokeen etuakseli on muistaakseni 1200kg ja bertassa menee varmasti yli, koska painava kone
ihan varmasti saat riittävät joustot laadukkailla kumipuslilla ja jakarimallisella toteutuksella ja ainakin se on helevetin hyvä ajaa tiellä kun kahtoo niiden varsien paikat ja kulmat kohdalleen.sitten siitä nelilinkistä.. lukasepa tuo ja siihen liittyvät artikkelit 4 wheeleristä, on hiukan raskasta luettavaa, mutta aivan älytön tietoähky.. ite luin varmaan kolmena iltana kaiken, useempaan otteeseen ja sie olet nähnyt miten Barbien alusta pelaa ja se ei ole viellä final stage, toki iso kiitos ko auton komponenttien löytämisestä kuuluu Jerkulle, mutta opiskelu kannattaa aina ![]() http://www.fourwheeler.com/how-to/su...ension-part-1/ http://www.fourwheeler.com/how-to/su...ension-part-2/ sitten perusasiaa.. http://www.fourwheeler.com/how-to/su...spension-link/ nämä sie jo tiesitkin, mutta kertauksena ![]() http://www.fourwheeler.com/how-to/su...-what-they-do/ ja sitten ku se lähtee lapasesta niin muistilistaa ja kertausta ![]() http://www.fourwheeler.com/how-to/su...-for-your-4x4/
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Pitäskö tästä vaan viisastua, ja lyödä eteen keltää kyselemättä jotku rangen tai grrän jakarit ja taakse miettiä sitä toteutusta vielä.
Jos löis viisaat päät yhteen Piipari:n ja Viipo:n kanssa, kun taitaa olla oikeestaan asiallisimmat kaverit, joilla ideoita riittää ja toteutus onnistuu. Luotto olis kova, kun joutasivat vaan jossainvälissä jeesaa. ![]() Nytton vaan rakenneltu, perhe-elämän ohessa tunti-pari sillontällön iltasin.. Elikkä JVC:n usbirammari hankittu, ja LA-puhelimelle antenni. lälläri ja mankka tulee kiinteellä asennuksella katon rajaan, katon irrottaessa lähtee sit mukana pois. 24-12v alennin samassa ryppäässä, ja näinpoispäi. Kerkeis vielä ''pulttaa kiinni'', ja vetää antennit mankalle ja lällärille, niin ois nekkii sitte. Pääsee keskittyy tohon alustaan. ![]() Ainiin, ja mopomönkkärimies streit fröm thäiländ toi tuliaisia lukkojen muodossa. Viimeksi muokannut Ab3 : 11.10.2015 12:47 |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ei sattus olee tietoo saisko tommosta lukko pakettia täältä suomen maalta mistään. On meinaan omaan hj:hin uusia ovia ja luukkuja mutta ei avainta. Ja nykysetkään ei toimi
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Saa varmaan jostain, tai sitten etsii purkuautosta. kaiken helpoin oli tilata ebaysta, ja odotella pari viikkoa. Hintakin oli päätähuimaava 36€, että sinäsä...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Itse olisin alusta rakentelun suhteen kyllä lehtien kannalla. Esim: Soa sopivan pehmeillä originelli lehdillä, etupakat vielä kääntää eli riiput taakse, akseli siirtyy eteenpäin ja etuylitys pienenee.
Taakse rakentelee revolveri riipukeet ja tekee tukevat traction barit niin pysyy akselit vielä tulevaisuudessakin paikallaan. Soan tekee tarvittaessa hyvinkin halvalla ja joustaa varmasti ainakin sen mitä Bj tarvitsee, Loppu eteneminen ratkaistaan kyllä sitten lukoilla ei jousituksella. Sitten jätät vielä sen mekaanisen vinssin myymättä, asennat kaks suuntasen ulosoton jos ei ole? ja heität sen mekaanisen taakse. Toimii sitten tarvittaessa erittäin hyvin katumus vinssinä. Eteen sitten se sähköinen. Mutta nämä on vain mielipiteitä, jokaisella omansa. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj60 | Tepi_p | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.06.2011 15:14 |
| Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) | Juuz | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 25.07.2010 12:13 |
| Ostetaan HJ60 61 tai HJ60 bolt on sopivan moottorin! | Karvanaama | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.12.2009 23:29 |
| M: HJ60 ja HJ60,5 | ZTR | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 12.10.2007 13:51 |
| M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia | Ahma | O/M/V Muut | 14 | 26.07.2004 20:19 |