![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthr...ghlight=1uz-fe
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Jokos kukaan laskeskeli meneekö 35" leimalle G-Meseen? Entä J120 Toitskuun?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
http://www.autowiki.fi/index.php/Toyota_Hilux_mk4
Eikö verrokki moottorina vois käyttää esim. 3VZ-E? Ja siihe 20% pääle niin sitähä vois laittaa 180hp moottorin ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yleiseurooppalaisen oikeuskäytännön mukaan on syyttömyys olettama. Trafi on viimeinen jäänne neuvostoliitosta, sekin pitäisi lakkauttaa! Autoharrastajalle nykyinen tilanne on hankala. Virkamies koneisto haraa "viimeistä päivää" vastaan asioissa joihin todistettavasti heillä ei ole mitään kompetenssia. Mukana häärii joukko nuolijoita, "harrastajia" jotka ehkä kokevat kostuvansa tästä. Surullista! |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kommenttiosiossa sivulla 11 ois vähän vihjettä siitä että tehoa voisi hyväksytysti kuristaa?
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo, näköjään. Mikähän olisi luontevin ja hyväksyttävin tapa kuristaa vapaastihengittävää bensamoottoria?
Lainaus:
Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Imukurkun supistin, kuten aikoinaan Rangen V8 sovitettiin tehtaalla Stage 1 Land Roveriin 120 heppasesta 90 heppaseen supistamalla kurkut strömbergien jälkeen.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Se pitäisi olla aika yksiselitteinen fakta että imupuolen kuristaminen rajaa moottorin tehot, ja periaatteessa se on laskettavissa niin tarkkaan ettei edes dynolappuja tarvittaisi...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Trafin vastaus: "Tehon pienentämisen tarvetta on pidetty tärkeänä muissa lausunnoissa, joten Trafi ei aio kieltää sitä" |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Syöttöpumpun vaihtohan voidaan merkitä merkittäväksi tehoa alentavaksi tekijäksi? Pumppuhan se on dieselissä melko oleellinen tehon tuottaja.
Siitä ei kellään ollut tietoa että voiko malli sarjan tehokkainta moottoria käyttää vertailu kohtana? |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Tumpula Racing Team |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
On tämä uusi versio vanhaa parempi monessakin suhteessa, vaikka aina löytyy joku rutisija, mutta niitä varten on sitten ne seuraavat lakipykälien muutosversiot. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Sanokaapas sovelletaanko renkaissa 51 vai 77mm sääntöä kun rekisteröintitodistuksessa lukee:
Ajoneuvoluokka: M1/Henkilöauto Ajoneuvoryhmä: Maastohenkilöauto Onko tuo M1g vai ei? |
#15
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
G siihen kuuluis, pitäis lisätä muutoskatsastuksen yhteydessä, eli 77 mm saa kasvattaa gummien halkaisijaa. |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Mutta kun on -98 samurai. rekkari CCM-406
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |