![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() mie ite viäntäsin sinne ennen GR patrollin kierre alustan ku alkasin tuhlaamaan aikaa soa:n tekemiseen. kohta wanhat parrat ärähtää, mutta kierrejousitus tuli maastureihin syystä ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kierrejouset kannattas tosiaan vääntää alle jos yhtään on hitsarin vikaa. Todennu joskus, että hiukan helpompi toi jousien liikkeiden hahmottaminen kierrejousilla, kun akseli ei väänny joka perkuleen suuntaan. Eli onnistuu tälläselta hiukan tyhmemmältäkin vietereiden asennus jos vaan saa valmiit tukivarret ja niitten kiinnityspisteiden paikat luovuttaja-autosta.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Soalla tekemällä helpommalla ja halvemmalla pääsee.patrolliin saa pitkään liki metrin joustoja pelkästään iskarit vaihtamalla.vakioiskareilla ei kannata edes yrittää. Näissä taas norrat kovilla ilman traktionbaria. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
matti kuva patrollin metrin joustoista tai walhettelet
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() joustaa nuo saa lehtijousilla kyllä helpolla ja helvetisti mut ajo-ominaisuuksista en puhu mittää.. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vakio jousilla soa ja pidemmät iskarit ja riiput niin pitkä venyy helposti tynnyri joustoihin ja lyhkäseenkin onnistuu kyllä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pökäle veny kans ihan mukavasti ja oli ihan tien päällä ajettavakin.. Soan jälkeen parempi ku vakiona, sopivasti pehmeni alusta..
.....Palstan hakuun vaan patrol soa ja "search titles only" löytyy ihan asiallista luettavaa napojen käännöstä, palkin muokkauksesta, apusimpanssin laskusta...... ![]() ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD Viimeksi muokannut aslakki : 03.10.2015 19:02 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin oman gr.n keula on melko "tönkkö" perse kyllä joustaa ja akseli vaeltaa eteen taakse ja sivulle.. kyllä sanoisin että soa160 saa halvemmalla eläväksi kuin gr.n.. kummassakin saa tehä jipponsa tietty.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
hitoy on ny vähän niiku asian ytimessä, herkkyys ja hervoton jousto ei oo sama asia. ihe tuusailin sillon aikonaan sen 160 koppasen latijousituksen kanssa ja siihe saa oikeesti laittaa aikaa ja tupakkia, et sen saa toimimaan herkästi, jos saa, mie en kyl osannu
![]() ![]() sen takia kierrejousia suosin, koska kierteiden toiminta on suoraviivasempaa kun latijousituksen. joko ne on herkät, tai sitten ei ole, sillo pannaa ohkasempaa lankaa ja ne herkistyy, mut samalla et korotus säilys, pitää jousia jatkaa.. lyhyt matikka ja helepolla saa tehtyä aika toimiviaki jousituksia ![]() iskari merkkaa kanssa aika paljon nimenomaan tiellä, jos kaikki on oikein ni emmie usko et SOA ois paskempi ajaa maantiellä ko vaikka kierrealustanen LWB GR patrolli. voihan se vähän horjakalta tuntua siel ylääl mut varsin kulkee suoraan ja rauhallisesti kun homma on vaa tehty oikein ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5058 | 03.09.2025 20:22 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |