![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ^ Ja luulet että tuo on isoin mitä siihen on saanut? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei ainakaan suomen kielinen ohje kirja tunne isompaa kokoa. ja konttorilta kun huvikseen kysäsin niin joku kanta kortti ei tunne vakio pyörää tuon isompana. miullakin GMC Jimmyssä on vakio koko 31" mut tuossa -88 blazerissa on 235/75
__________________
Ei tarvia taitoa kun on tuuria ![]() WUOKSI OFF ROAD ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Eli bj:hin ei saa muutoskatsastettua 35x12,5, vaikka otteessa merkintä 33x12,5?
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ukolta löytyy blazer missä orkkis rengas ollut 215 ja nyt otteessa 33/12.5./15.
Virallistakin virallisempaa tietoa asian tiimoilta: Lainaus: 22:20 <@SvartAlfh> joku snow set edition tmsp mihin kuului ne 31". vakiona on kai lähtenyt tehtaalta noita jollain 215 leveillä renkaillakin
__________________
KYM#5 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Lainattu Viipolta
bertan renkaiden orkkiskoko on 7.50r16 jotenka siihen korkeuden puolesta saapi 34" tai jonkun vastaavan millikoon renkaat. Leveys on vähä ongelmallisempi, 11,5" leveet menee rumpujarruilla, mutta 12,5" pitäs olla levyt edessä jos ruvetaan tekemään alustan osista vertailua... (BJ 42 on saanu jenkeissä H78 -renkailla)
__________________
KYM#5 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Siion HJ60 akselit alla eli levyt edessä.. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No sillon käytetään vertailussa BJ-42:sen H78 -kokoa leveyteen ja 7.50r16 korkeuteen, niin saapi 35/12,5 renkaat otteelle.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
No niin katsoin pajeron otetta. Niin on N1/pakettiauto. Eli siis tähän ei koske toi 77mm muutos. Vai hä
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tarviskos olla vielä isopuslaiset jouset niinku 42:sessa? Jos oikee pilkkua viilataa?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jousitusmuutoksiin EU-tyyppihyväksyttyjen kohdalla ei tarvitse enää välttämättä TÜV-todistusta, myös jousisarjan valmistajan todistus sopivuudesta autoon riittää. Ja pyöränsuuntauspaperi tarvitaan tästä lähtien aina muutoskatsastukseen jos jousituksen korkeutta on muutettu. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 11.10.2015 14:11 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rajat kiinni ja äkkiä!! | Lars | Society | 3 | 09.02.2016 19:31 |
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... | Korpikumpu | Chit-Chat | 16 | 19.12.2009 20:38 |
LJ 70 rengasmuutoksen paperit | PikkuPeikko | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.02.2008 06:49 |
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 09.07.2007 10:34 |