![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kun mun autot hajoo käsiin eikä pääse töihin. Niin Ystävällinen offiharrastaja antoi minulle oman autonsa lainaksi. Suuret kiitokset siitä hänelle ![]() Vaikka en tässä ilmoita hänen nimeä, moni palstalainen hänet tietää/tuntee kovana kahvinjuojana ![]() ![]() T Rohmo
Missä on tahtoa, siinä on tie hojolla se etanakin arkkiin pääsi Mikkelin Offroad Club ry harborcruisers Viimeksi muokannut Rohmo : 22.09.2015 19:45 |
|
|
||||
|
||||
|
Noku kansainvälisen autottoman päivän kunniaksi piti saada koko oma kalusto samaan aikaan tien päälle, ettei maailma vaan pääse pelastumaan...
![]() Ei vaan, mitäs näistä. Hyvä mieli tulee kun voi olla avuksi Tojota- ja offikaverille! Sellaisia ei pidä koskaan jättää pulaan.
|
|||
|
|||
Pystykorvan kanssa metsässä
Ei tullut linturiistaa, mutta mennäviikolla 25 l puolukoita. Marjat riittää talven yli. Ja kyllä lintuakin vielä kunhan kelit jäähtyy. Hirvikärpäsiä on kuin kymmenen vuotta sitten eli oikein helvetisti.
|
|
|
||||
|
||||
|
Poliisin liikenneturvallisuuskeskus muisti minua kirjeellä, josa kerrottiin minun olleen tuhma tyttö ja kaahanneen Toyota 3D Land Cruiser LX Turbo LJ70:lla kameratolppaan 87km/h. Poliisi voi kuulemma antaa sakkojen sijaan myös kirjallisen varoituksen ja täten he nyt halusivat muistuttaa minua ajelemaan jatkossa hiljempaa.
Huh, olen iloinen etten saanut elämäni ensimmäisiä sakkoja. ![]() Varmuuden vuoksi annoin Lällin tänään Rohmolle, toivottavasti Rohmo hillitsee Lällin julmetut menohalut vähän minua paremmin. Kyllähän se oman maasturin keula muutes näytti kauhean kauniilta Corollan taustapeilistäkin tarkasteltuna. Siellä se Lälliskuukkeli lipui ylväänä Kehä III:n ruuhkassa. Olihan se melko mastodonttinen näky siellä pikkuautojen seassa. Taidan ottaa kaikki eiliset pahat sanani takaisin, ei mua sittenkään vituta maasturi, vaan ilahduttaa. ![]() ![]() Aja varovasti Rohmo!
|
||||
|
||||
|
No häh, oonks mie ainoa jolla on hyvä mieli?!
![]() Tänään tuli hyvä mieli kun työsopimuksen koeaika loppui ihan ilman sen kummempia rituaaleja. Asiaa tiedustellessani pomo vain totesi, että "siellähän on jo rasti siinä toistaiseksi-kohdassa". ![]() Sitten tuli hyvä mieli kun on niin kiva ilma. Kävin juoksulenkillä ja ulkona on pimeää ja lämmintä, valtavan iso keltainen kuukin roikkui siellä metsän yläpuolella. Parasta.
|
||||
|
||||
|
No laitoin jo tuonne ei vituta- otsikon alle, mutta laitetaan sitte tännekin...
|
|
|
||||
|
||||
|
Köröttelin Läjällä jonkun 888km lenkin iloisessa Itä-Suomessa ja Läjä kesti koko reissun ihan nikottelematta, eikä edes pissinyt alleen yöllä, vaikka jätin sen ihan ypöyksin vieraalle parkkipaikalle. Eikä Sergeit onneksi pöllineet renkaita tai raadiota. Ilmatkin oli suosiolliset yhdellä päivällä pidennetyn viikonlopun viettoon.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mistä tulee kalakukon nimi?? | Setä | Chit-Chat | 6 | 02.06.2007 15:17 |
| Hiljaa hyvä tulee, paitsi että taas on kiire | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 19.09.2006 15:21 |
| hitaasti hyvä tulee? | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.05.2006 14:55 |
| mistä harmaa lima tulee? | piina | Kysy MäIteltä | 2 | 04.12.2005 22:06 |
| Mistä se '@' merkki tulee? | MäIte | Software | 7 | 27.04.2003 13:58 |