![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Letkun kurttuun meneminen ko. kohdassa ei johdu ahtimesta, jos se edes vähän pyörii ja on kaukaisesti sopivan kokoinen moottorin nähden. Vaikuttaa tukokselta ennen kurttuun menevää kohtaa Edit: Oletuksena tietty se että se on oikeaa ahtoletkua eikä mummon vanhasta imurista. Lainaus:
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eilen yöllä mietin pienissä päissäni herkkää turboa ja koin älynväläyksen. Tajusin, että niinkin yksinkertaisella keinolla selvitän ongelman sijaintia, että kokeilen puhallustehoa ennen ja jälkeen välijäähyttimen! Aikaisemmin kokeiltiin vain jälkeen. Aamusella tuossa taas irrotin jäähyttimen jälkeisen letkun ja totesin että heikosti puhaltaa. Sitten irrotin jäähyttimelle tulevan putkikötöstyksen ja kaasuttelin, niin minusta puhalsi huomattavasti tehokkaammin. Tai sitten mielikuvittelin asian olevan niin, että ei tulisi kallista osanostoa. Joka tapauksessa uskottelen itselleni vian olevan muualla kuin turbossa. Jäähytin edelleen joko tukossa tai särki tai tulo putkikötöstys vuotaa. Miksi tuotakaan ei voinut heti tajuta
![]() Ajatustani tukee, että vertasin suht vasta huolletun turbon siipiä omiini ja mielestäni olivat jopa paremmassa kunnossa omassani. No nyt odotellaan, että joku fiksumpi tulis todistamaan mielikuvitukseni joko todeksi tai epätodeksi. Odotellessani hoitelin ramppikuumetta. Aloitin ehjäämään toiselta laidalta katkenneen ajorampin.Pultti ja mutteri kaupassa käynti ja sekin alkas olemaan valmis. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Voisko se välijäähy vuotaa. Ohita se putkella ja testaa auttaako kulkemiseen
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se silti turbossa on vika. Verrattiin terveeseen turboon ja olihan siinä eroa. Nyt on yhtä pirullista mutteria vaille turbo irti, piti kesken kaiken tulla sisähommiin.. mutta huomenna jatketaan.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#7
|
|||
|
|||
![]() Joo, eli melkeen irti, kireimmät mutterit on aina hankalimmassa paikassa. Oli kulemma helpoin irrottaa pakosarjan kans.. Siinäpä se sitten irti oliki.. Onhan nuissa rosoa nuissa siivissä, mutta ei kuiten isompia paloja puutu. Voiko nuo rosot aiheuttaa selkeästi imun puutetta ja siten puhallustehon puutetta? Löyty se mallilätkäki kaiken öljyn seasta. Oli löysällä se moottorille menevä voiteluputki, sieltä valunu hiukka. Vaihoin joutessani tuon aiemmin näkyvän letkukötöstyksen lyhempään. Onko ajatuksia miksi tuommonen sulkija ollut välissä? Ja aivan turha hommahan tuo tieten oli jos koko roska menee vaihtoon. Ja nyt homma on jäissä, kun kolme neljästä pultista katkesi ja neljäs on niin pehmiä ettei aukia.. ja tällähetkellä melua ei tässä pihapiirissä saa aiheuttaa.. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lapin Puukko | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 09.04.2013 09:11 |
Kuvia Lapin reissulta | J-T | Chit-Chat | 2 | 15.08.2006 14:09 |
O: Lapin Kansa 17.7. | Paavo | O/M/V Muut | 8 | 20.07.2005 09:37 |
Lapin nelivedon sivut! | Wago-78 | Linkit | 8 | 29.06.2004 21:00 |
Lapin Kulta vs Koff | mika | Oluet | 0 | 24.01.2002 20:30 |