![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() https://m.facebook.com/tengtools/pho...36653&__tn__=E E: Niin toi on ehkä paremmin auton kyytiin soveltuva....
WUOKSI OFFROAD Viimeksi muokannut aslakki : 19.09.2015 16:49 |
|
|||
|
|||
![]()
Helppiä tarvihteis.
Tuli tossa ostettua carlssonilta bahcon s87+7 työkalusarja ku oli edullisesti myynnissä. Ihmettelin vaan kassalla ku myyjälikka ei tulostanut sen ihmeempää takuukuittia. Tätä kysyessäni tyttö ei osannu vastata onko tuotteella takuuta ja väitti jotta jos on niin pidä kuitti tallessa. Miten oon mieltäny et bahcolla on jonkinmoinen takuu kumminkin näille? ja sitten. Harkinnassa ois ostaa akkukäyttönen pulttimopo. Lähinnä helpottamaan tätä helvetillistä talvirenkaiden vaihto rumpaa mikä kohta alkaa. Hypistelly oon ryobia mutta niissä tais olla niin että runkohintaan ei kuulu akku eikä edes laturi..? Ja arvatenkin, mitä halvempi sen parempi mut ei köyhällä varaa ihan paskaan ole. Sellasia suositteluita kaipailisin! |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
ja sitten. Harkinnassa ois ostaa akkukäyttönen pulttimopo. Lähinnä helpottamaan tätä helvetillistä talvirenkaiden vaihto rumpaa mikä kohta alkaa. Hypistelly oon ryobia mutta niissä tais olla niin että runkohintaan ei kuulu akku eikä edes laturi..? Ja arvatenkin, mitä halvempi sen parempi mut ei köyhällä varaa ihan paskaan ole. Sellasia suositteluita kaipailisin![/QUOTE]
Jos sitä vaan rengasrumbaan käyttää, ei varmaan tarvi markkinoiden järeintä. Kerran lainasin naapurilta kokeiluun Makitan järeämpää, herätti heti omistushaluja. Ei ole pyöränmuttereista tuolle vastusta. Itse asiassa hyvällä menestyksellä olen käyttänyt jopa Makitan iskevää 18v ruuvinväännintä puolen tuuman karapalalla. Sekin jaksaa avata pikkuauton pyöränmutterit. Maasturissa nuo ei pääse jumimaankaan, kun renkaita tulee puljattua useamman kerran vuoteen. Kiristys tulee useimmiten tehtyä kuitenkin momenttiin. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
ostin kesällä talon remppa hommiin itelle 18v makitan akkuporakoneen ja ruuvivääntimen. täytyypä käydä hakee ½kara siihen ja kokeilla aukeisko pyörän pultit. oishan se kooltaan pienempi ja näppärämpi ku paineilma pyssy jos vaan voima riittäs johonki paikkaan.
|
|||
|
|||
![]()
Hommaa samalla vartin kara. Aika lailla yber vehjes kevyempään purkuun ja kasaukseen. Omissa hommissa on jo pitkälti syrjäyttänyt paineräikän.
|
|
||||
|
||||
![]()
semmonen mulla on. siihen tuo on iha ässä
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.motormarket.fi/pulttipyss...hz9012m-3.html Ja on kyllä pienempi kuin akkuväännin. Momentinsäätö on vähä hankala kun on liipasimen edessä mutta muuten tosi asiallinen.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Nyt on ollu jonkin aikaa käytössä 18v harjaton pulttikone ja oon kyllä tykänny, Ihan loisto ostos ja ei se runko tainnu paljoo yli kahen sadan olla ku akut löyty jo kotonta..
|
||||
|
||||
![]()
Tuoki vaihtoehto on käyny mielessä.
Varsinki kun ei ole kunnon kompuraa millä vois pyörittää ilmakonetta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miul on toi 5Ah akulla, pois en antaisi... 215e tais jäädä rungolle verollista.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Jonkinverran tengtoolsia jo onkin, hinta/laatusuhde mielestäni erittäin hyvä. Hylsytkin kestäneet pulttikonetta ynnä piitkää jatkovartta. No, yx halkesi, kun 3/4tuuman adapteri+1.5metrin vääntövarsi apuna vääntäessä jotain vajaa2tuumaista auki.. Viimeksi muokannut petroman : 22.09.2015 20:02 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kokemuksia halpis työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 163 | 14.12.2013 18:07 |
Keskustelua mielenterveydestä | VonLeka | Chit-Chat | 51 | 14.09.2008 14:45 |
Kokemuksia "ei niin halvoista" työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2006 12:18 |
keskustelua nyybin kanssa | pee | Chit-Chat | 18 | 15.04.2005 18:39 |
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |