Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 16.09.2015, 16:10
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 697
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Joku vääräleuka saattaisi ehdotella tuota johonkin muuhunkin sadepäivän rattoisaksi saamisen avustamiseen
Onks tää sit semmonen ns. monitoimikone
Spray-maalipurkkien ravistajaks mää tän rakensin, joku muu voi tällä ravistaa sit jotakin ihan muuta

  #2  
Vanha 22.09.2015, 21:37
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Eilisiä vesileikkejä jatkettu tänään, 300 TDi Rangen jäähdyttäjän termari tuli vaihdettua uuteen. Samalla huomasin et visko taitaa olla finaalissa, pitää tutkia tarkemmin huomenna.

Ja sit kasattu kiinanvinssiä josta irtos ykskaks magneetti, eli eipäs sit saanu sitä kasaan....
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #3  
Vanha 28.09.2015, 18:05
Vormula77 Vormula77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.14
Sijainti: Whitlake, Suami
Viestit: 389
Perusasetus

XJ:n etuvetarin stefat ja ristikot tuli vaihdettua.
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään!
Toyotalla ei saa toosaa!
  #4  
Vanha 28.09.2015, 21:46
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.482
Blog Entries: 5
Perusasetus

Käyttiksiä taas välillä vaihteeks, Freekkuun apparin puolen ABS anturi taakse (on muuten ihan v#tun hankala irrottaa, lähtee vaan palasina, alla havaintokuvaa) ja uudet takarummut ja kengät molemmin puolin. Säätökalikat oli ihan jumissa, et ne piti putsata ja herkistellä myös.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_20150928_19_15_13_Pro[1].jpg‎
Views:	210
Size:	56,1 Kt
ID:	63957  
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
  #5  
Vanha 16.10.2015, 17:31
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Koko viikko jumpattu pajeron kanssa. Katsuri löysi pari pehmeää paikkaa, puoli neliötä levyä riitti melko hyvin... Tää on kyllä tojoakin pahempi. Taka-akselin jarruputket piti laittaa kanssa uusiksi. Löpölinjakin mureni käsiin, joten nekin meni uusiksi.
Tänään sain vihdoin auton nippuun ja käymään. Pikkuisen tippuu vielä löpöä joku liitos.
  #6  
Vanha 16.10.2015, 20:30
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Tännää hitsailtu 840 valluun pari pankon ratkeamaa umpeen työmailla, omaan kingiin vaihoin polttoainesuodattimen, uuden lavapressun asentelin ja vaihoin nuiden Lumina Lightsien valojen kiinnikkeet toisenlaisiin. Huomiselle jätin pressun kannaketukien pätkimisen ja asentelun.
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
  #7  
Vanha 16.10.2015, 23:33
Möröhilu:n Avatar
Möröhilu Möröhilu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.03.15
Sijainti: Lahti, Suomi
Viestit: 40
Perusasetus

Ahtimen öljyn paluun laipan kanssa taisteluu, ensin luulin et lemmari löysä ja sit epäilin tiivistettä jota ei ollukkaan vaan laipan rakentanu joku joka myös harjotellu hitsaamista,,,, tuloksena ennemmin teen uuden laipan kun korjaan hitsauksen. No nyt tuntus ainakin 20min käyttämisen jälkeen pitävän tosin tiiviste myös mukana.
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2015 JiiPee Chit-Chat 1300 28.12.2015 18:45
Mitä korjasit tänään? 2014 Reetu Chit-Chat 365 31.12.2014 19:32
Mitä korjasit tänään? tonikki Chit-Chat 974 02.01.2014 05:54
mitä rikoin tänään? kami Chit-Chat 28 05.11.2012 20:56
Mitä tänään hajotin autostani. Repro Chit-Chat 60 09.08.2008 22:13


Sivu luotu: 11:37 (GMT +2).