![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Voimanpuutehan vaivaa, oli alla peli kun peli. Ei vaan, kyllä tällä ajelee mutta turbo konetta aletaan rakentaan heti kun talous sallii. Rahaahan saisi kun möisi henkilöauton pois, mutta en tässävaiheesas uskalla jäädä pelkän geen varaan. Töiden jälkeen menin pajalle ja tottahan oli takarengas tyhjä. Huomenna menee vaihtoon. Tänään tuli myös 12-neliötä äänieristyskamaa, katotaan jos huomenna jaksasi sitäkin hommaa alotella...
|
|
|||
|
|||
![]()
Rengas asiat saatu kuntoon ja mese ajossa. Vitunmoinen ujellus alko työmatkalla, hihna luisti ihan miehekkäästi. Töiden jälkeen sitten heti hihnat vaihtoon, varalle ostin vesipumpunkin kun epäilin jo hetken että sekin ääntää.
Auto merkkaa myös vähän reviiriään. Toinen nyt oli vain öljyproppu mutta toinen tuli jostain taaempaa, täytyy viikonloppuna tutkia. Muita vikoja mitä ilmennyt, etupyörän laakerit taitaa olla menossa, ainakin toisessa tuntuu klappia. Pääs nyt vähän paremmin testaamaan isommalla rengastuksella. Yllätykseksi ei sen laiskemmaksi ole muuttunut, mukavempi vaan ajaa. Satasta voi vetää eikä huuda hulluna. Kaikki valittaa kuinka laiskoja nämä on ja hyytyy mäkiin jne. Tässä taitaa olla kone vielä tikissä kun ei tämä hyydy ylämäkiin ja mun mielestä kyyhtyvyyskin on yllättävän hyvä. |
|
||||
|
||||
![]()
Hyvännäköiset renkaat. Itse olen tykännyt jostain syystä geestä ilman levikkeitä ja tässäkin sen näkee että hyvältä näyttää!
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vaihdoin tänään termostaatin, oli heikon näköinen ja tiivisteen sai murustella pikkupalasina pois. Lämpö-ongelmakin ratkesi, vika oli kuin olikin mittarissa. Soitin varmistukseksi edelliselle omistajalle ja hän sanoi että se on kauan ollut viallinen, kuulemma maadotusongelma jota on koitettu korjatakkin. Pitää lämmöt punaisen rajamailla ja voi olla paljon punaisen puolellakin. Mun mitta tuli jo täyteen näitten vakiomittareiden kanssa. Asennan kaveriks lisämittareita joihin uskaltaa luottaakkin, toki asennus niin ettei kojelautaan tule uusia reikiä ja mittariston toteutus kliinisti. Renkaatkin tasapainotin, ei mennytkään kuin 300g per vanne ![]() Muistin muuten kysyä mitä mersu maksoi vuonna 1981, 125 000! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan gee-meisseli | Uazmies | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.06.2013 18:27 |
Grand Cherokee "käyttis" projekti | JeepWJ | Maasturiprojektit | 37 | 04.10.2012 20:20 |
Myydään MB G W460 projekti...(kallis ja vaikea) | miesmies | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.08.2010 16:02 |
PORTAALI GEE | FROM | Maasturiprojektit | 168 | 10.04.2009 20:03 |
O: w460 takakardaani | jsr1 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.10.2007 22:41 |