Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Ajoneuvot

O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.09.2015, 13:52
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Myyty

Löytyy edelleen nettiautosta, vaihdossa kävin hyvin myös asunto/ retkeilyauto.

Myyty

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.09.2015, 19:14
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Hintaa tiputettu ja leimattu huomautuksitta, kohta lähtee talvisäilöön.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.09.2015, 16:21
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Talvisäilössä mutta koeajettavissa ja tarpeen tullen siirretään takaisin liikenteeseen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 26.10.2015, 09:47
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Tällä viikolla menee hallin perälle, sieltä sitten vaikeampi kaivella...kaikkia tarjouksia kuunnellaan vaikka uudempaan pakuun tai käyttöautoon.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.10.2015, 07:17
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Vaihtoo?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.08.2016, 09:49
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Tälläkin on taas kesä ajeltu ja toimivaksi todettu nyt puuttuu käyttöauto talveksi joten kaikki sellaiset kelpaa vaihdossa...tarjouksia.
Uusin linkki nettiautoon: http://www.nettiauto.com/listOwnerVehicle.php
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.08.2016, 09:32
fomoko fomoko ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 26.10.08
Sijainti: Etelä -savo
Viestit: 541
Perusasetus

Onko kaikilla jo omat viritetyt pikkulohkot talleissa? Rohkeasti vaihtoja myös esim halpa pikkutraktori käy vaihdossa tai 4x4 paku yms.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään / Vaihdetaan Hieno vani vaihtuis blazeriin miel diesel slickjones O/M/V Ajoneuvot 0 17.02.2014 12:47
Myydään / Vaihdetaan Chevrolet caprice LT1 vaihtuis maasturiin. fomoko O/M/V Ajoneuvot 5 02.02.2014 19:26
Myyty Jonkinlainen kasa ikkunoita samid O/M/V Muut 4 09.02.2009 19:00
V:VW golf maasturiin tai VOLVO 740 maasturiin mehtämörö O/M/V Ajoneuvot 5 08.11.2006 16:30
O: Katu-uskottavuutta maasturiin (tuning yms) VonLeka O/M/V Muut 22 17.05.2006 20:08


Sivu luotu: 14:59 (GMT +2).