Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.01.2005, 09:08
landy:n Avatar
landy landy ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 17.10.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 522
Perusasetus

Vuonna -83 tuli markkinoille kierrejousitetu Land Rover 90 ja 110 mallit. Noissa oli alkuun rumpujarrut joka nurkassa. Jossain matkan varrella etujarrut muuttuivat levyiksi. Vuonna -90 mallinimi muuttui Defenderiksi edelleen nuo numerot kulkivat mukana ilmaisemassa akseliväliä. Tuolloin -90 taisivat levyjarrut tulla joka pyörään.

Siis periaatteessa kyseessä on sama auto, vain mallinimi on vaihtunut.

Kyllähän tossa ajossa on hiukan eroa jos vertaa -83 ja -05 mallista autoa. Uusi on ajoltaan hiukan hiljaisempi ja mukavampi. (Jos noin nyt Defenderistä voi sanoa.)

Vain maine kulkee edellä...

Edited by - landy on 19/01/2005 09:10:11

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
V8 Defender armas Tekniikka & Jutustelu 11 13.07.2007 16:59
M:Defender 90 300 Tdi -97 O/M/V Ajoneuvot 0 06.10.2006 19:33
M:Defender 90 Tdi -97 O/M/V Muut 0 01.11.2005 21:30
M:Defender 90 -85 O/M/V Muut 3 24.08.2005 06:31
M:LR Defender Td5 110 Defe110 O/M/V Muut 0 30.03.2005 20:29


Sivu luotu: 09:18 (GMT +2).