Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 06.09.2015, 16:52
spikes spikes ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 06.09.15
Sijainti: simo
Viestit: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Jos pitävällä alustalla ajat neliveto päällä käännellen autoa, niin varmaan riiteleekin kun yrittävät silloin pyöriä saman verran kukin pyörä, mutta kulkevat silti eri matkan.

Etuakseli ja taka-akseli kun on silloin kytketty kardaanien välityksellä yhteen. Tuossa ei kai ole keskitasauspyörästöä, vaan kytkettävä neliveto ns. jäykällä nelivedolla.

Jossain kohtaa purkautuu vääntö akseleista renkaan luistoon. ( tai jonkin osan rikkoutumiseen.)

Mutta kun riitelee vaikka ajaa suoraan ja nelivedon kytkentä vipu alkaa täristä voimakkaasti jo nostaa nopeutta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jimnyn neliveto ? Jimny2010 Tekniikka & Jutustelu 24 13.05.2015 21:40
grand vitaran murrosten vaihdon jälkeen neliveto ei toimi tilttipelle Tekniikka & Jutustelu 9 31.08.2013 08:51
Ford explorer neliveto ei toimi (apua kaivataan) tonipp Tekniikka & Jutustelu 5 17.02.2013 13:33
Frontera neliveto ei toimi!? Jum1 Tekniikka & Jutustelu 8 26.01.2012 20:55


Sivu luotu: 07:04 (GMT +2).