![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
+ Latauspistoke on parantunut, kun ei ole enään sitä tulppaa + toimi n. kuukauden moitteetta (paitsi bluethoot joka korjaantui kyllä päivityksellä) + akku kestää jopa 1,5-2vrk vaikka selailisi vähän nettiäkin - Kosketusnäyttö on huono, välillä ei toimi sormellakaan, mutta laitappa taskuun... - Sammuilee - Herjaa sim-korttia silloin tällöin - takakansi aukeaa raolleen helposti pudotessaan - jumitaa - näytö sekoilee, välillä suurentaa näytön eikä saa pienennettyä kuin pimentämällä näyttö. - kirjoituksen ennakointi perseestä, vaikka kirjoitat jonkun sanan loppuun asti, saattaa olettaa sanan olevan joku muu ja vaihtaa se kun painaa välilyöntiä... tämä on aika raivostuttava ominaisuus. - Kamera on huono - taskulamppua ei saa päälle/pois, kuin avaamalla ensin näyttölukko. (säästää toki akkua kun ei mene vahingossa päälle)
|
|
||||
|
||||
![]()
No mikäs se nyt on osoittautunut hyväksi?
Sony Z1:stä ei tunnu nykyään enää saavan mistään, Z5 on aivan sikakallis! Onko Z4:sta kokemuksia? IP68 suojaus siitä ainakin löytyisi ulkonäön kärsimättä. HTC One toimii muuten hyvin mutta ulkoisesti rupeaa olemaan kärsinyt kun ei meinaa latausjohto enää pysyä paikallaan. |
|
||||
|
||||
![]()
Z5 Compact olis vähän halvempi huippu-uutuus, mutta itse ehkä katselisin Z3 Compactia jos sattuis edukkaasti saamaan. Mikäli siis ei tarvi taulutelkkaria taskuun ja compacti kelpaa.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Miksei ole edes yhtä mallia ääliöpuhelinta, missä olis näppäimet? Sitten voisin edes harkita vaihtavani perunan pois...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Missä kestäis akku ainakin päivän? Applen vankkumaton kannattaja ollut, mutta jos akun joutuu lataamaan kuukauden vanhasta puhelimesta kolmesti päivässä on se jo lievästi sanottuna raivostuttavaa... Vai pitääkö tässä hankkia elämä?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.expert.fi/Tuotteet/Puheli...FQb4wgodUUkHpA |
|
|||
|
|||
![]()
Miksi älypuhelimessa pitäs olla näppäimet vaikeuttamassa käyttöä?
|
||||
|
||||
![]()
siellähän ne näytöllä on samat napit
![]() ainut miks ikävöin vanhaa nappi puhelinta niin viestien kirjotus oli helppoa. ei tarvinnu puhelinta muuten kahtoo ku tarkistaa tuliko miten pahoja kirotusvirheitä ![]() nyt ei ykskään kirjain ole oikein jos sokkona koittaa kirjottaa...
|
||||
|
||||
![]()
No juu kun tarvis pystyä kirjoittamaan viestejä katsomatta sitä puhelinta.
Ei onnistu ilman näppäimiä. Eikä ne kosketunäytöt oikein toimi hanskat kädessäkään. Eikä jos on betonia ja/tai ruostetta käsissä. ![]() Mie olen kyllä, tunnustan, muutenkin niin kalkkis, ettei noissa älypuhelimissa ole oikein mitään mulle. Mie kun kaipaan/tarvin vaan puheluja, tekstareita, herätyskelloa ja kameraa, sekä vähän vilkaista joskus Offipalstaa ja sähköpostia. Netin selaus ja kamera on toki älypuhelimissa hyvät (paitsi tuossa ylhäällä ollessa näppäin LG:ssä oli sit vaatimaton kamera) ja siksi olen edes joskus miettinyt vaihtoa älyyn. Mutta kun ne toimii niin hiton huonosti siinä mihin mie puhelinta tarvitsen; puhelimeksi. ![]() Eli olin taas vain hullu offtopic-muija. Anteeksi. ![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty HP ipaq 614c Älypuhelin | Finnmerchant | O/M/V Muut | 1 | 27.08.2009 19:24 |