Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.09.2015, 17:25
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.770
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja crom Näytä viesti
Itsellä tuo ykköskoppanen Pajero päätti tiputtaa lauantaina kardaanin maahan.
Mites tollai pääsi tapahtumaan?

Ite käytän tuollaista, tosin oma on wurthilta haettu. https://www.motonet.fi/fi/tuote/8031...eikolla-1000ml

Paljon parempi mitä vastaavat yleensä on, mulla ne ainakin tahtovat vuotaa ihan joka paikasta mistä vaan voi. Mut tuossa kun hiukan paransi letkun kiinnitystä itse ruuttaan, niin sen jälkeen ei ole vuotanu tippaakaan ja öljytkin pysyy männän oikealla puolella.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.09.2015, 16:41
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Meneekö -97 pajeroon automaattinapojen tilalle -96 l200 manuaaliset.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 10.09.2015, 07:52
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lisää kysymyksiä. 2.8 potilaana. Kammen pään mutteri, onko vaan helkkarin tiukassa? Pyssyllä papattelin hetken ilman tulosta. Hihnapyörä purkautui vulkanoinnista. Onko tässä eri pyörä, kuin pikkulohkossa?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.09.2015, 17:02
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.770
Perusasetus

Saattaa olla myös kierreliimaa. Ite tulee kans pelattua varmanpälle ja laitan aina pari tippaa liimaa (olen silti saanut auki ilman väkivaltaa). Silloin tällöin kuulee et jollain on pyörä löystynyt ja hakannut kiilauran tohjoksi kampurastakin. Eli kasatessa on syytä keskittyä siihen kiristämiseen sitten.


Niin mainittakoon vielä, et jos liimaa laittaa, niin sit on syytä tehdä kiristys viivyttelemättä ettei liima jymähdä ennen kuin pultti on piukassa ja sen takia jää pyörä löysälle.

Viimeksi muokannut Micco : 10.09.2015 17:05
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.09.2015, 21:11
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Pyssyllä papattelin hetken ilman tulosta.
Mutteriin hylsy, pitkä vääntövarsi maata tai runkoa vasten, nytkäytys startilla sammutin päällä?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 11.09.2015, 20:53
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 939
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AlluK Näytä viesti
Mutteriin hylsy, pitkä vääntö varsi maata tai runkoa vasten, nytkäytys startilla sammutin päällä?
Allun neuvosta huolimatta vielä yksi yritys. Latasta lukitin pyörään, pikkutoholla reilusti lämpöä ja puolentoista metrin putkivarren toiseen päähän yli 90 kg ukko. Nöyrtyi perkele. Kaipa joku sinne oli liimat ruikannut.

Hihnapyörä timanttitiskillä maksaa muuten 285 e. Toimitusaikaa lupasivat viikon-kaksi nam. Ilmeisesti tuppaa näistä menemään, kun ei löydy purkureilta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 13.09.2015, 22:06
M4x4:n Avatar
M4x4 M4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.11.14
Sijainti: Tampere
Viestit: 105
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja turakki Näytä viesti
Allun neuvosta huolimatta vielä yksi yritys. Latasta lukitin pyörään, pikkutoholla reilusti lämpöä ja puolentoista metrin putkivarren toiseen päähän yli 90 kg ukko. Nöyrtyi perkele. Kaipa joku sinne oli liimat ruikannut.

Hihnapyörä timanttitiskillä maksaa muuten 285 e. Toimitusaikaa lupasivat viikon-kaksi nam. Ilmeisesti tuppaa näistä menemään, kun ei löydy purkureilta.
Milneriltä saa noita kaikkia hihnapyöriä, eikä maksa montaa kymppiä. Ite tilasin ja sopivat tuli !
Sieltä löytyy muutenkin pajeroon melko näppärästi melkein kaiken.

Edit: en tiedäkkään 2.8 diisselistä varmaksi sanoa, mutta 2.5 litraiseen sai!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.10.2015, 20:21
RAF:n Avatar
RAF RAF ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 15.03.08
Sijainti: Alapitkä,Sawo,Finland.
Viestit: 370
Post

Olisko kellään tietoa gen2 korisen ovista eli käykö pitkän ovet pätkään,mites paljon näitten tankkiin mahtuu dieseliä 2.5 ja 2.8 koneet kyseessä,onko kokoeroja.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 16.10.2015, 06:27
jonski93 jonski93 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 04.10.15
Sijainti: orivesi
Viestit: 28
Perusasetus

Kyselläänpäs suoraan täältä. Pinion akseli jakolootasta väljä.mistä hyvä lähtee liikkeelle?minkälaista ja monta laakeria se pittää sisällää? Eli tarkotan tuota takakardaanin akselia.kannattaako ruveta vaihtaa laakereita ja suorilta ehyt loota paikoilleen?ja sit vielä että paljonko teillä on sitä kardaanin liukua näkösällä.6cm näkkyy olevan mulla ja 2cm se on siinä työntynyt sisää jäljistä päätellen.ja kyseessähän siis gen1 pikkulootallinen.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
Pajero miehille kysymyksiä Pauli_Antero Tekniikka & Jutustelu 19 05.11.2011 17:06
PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2008 10:41
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
Pajero kysymyksiä Juniori83 Tekniikka & Jutustelu 0 28.09.2005 11:20


Sivu luotu: 13:17 (GMT +2).