![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ite käytän tuollaista, tosin oma on wurthilta haettu. https://www.motonet.fi/fi/tuote/8031...eikolla-1000ml Paljon parempi mitä vastaavat yleensä on, mulla ne ainakin tahtovat vuotaa ihan joka paikasta mistä vaan voi. Mut tuossa kun hiukan paransi letkun kiinnitystä itse ruuttaan, niin sen jälkeen ei ole vuotanu tippaakaan ja öljytkin pysyy männän oikealla puolella.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Meneekö -97 pajeroon automaattinapojen tilalle -96 l200 manuaaliset.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Lisää kysymyksiä. 2.8 potilaana. Kammen pään mutteri, onko vaan helkkarin tiukassa? Pyssyllä papattelin hetken ilman tulosta. Hihnapyörä purkautui vulkanoinnista. Onko tässä eri pyörä, kuin pikkulohkossa?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Saattaa olla myös kierreliimaa. Ite tulee kans pelattua varmanpälle ja laitan aina pari tippaa liimaa (olen silti saanut auki ilman väkivaltaa). Silloin tällöin kuulee et jollain on pyörä löystynyt ja hakannut kiilauran tohjoksi kampurastakin. Eli kasatessa on syytä keskittyä siihen kiristämiseen sitten.
Niin mainittakoon vielä, et jos liimaa laittaa, niin sit on syytä tehdä kiristys viivyttelemättä ettei liima jymähdä ennen kuin pultti on piukassa ja sen takia jää pyörä löysälle. Viimeksi muokannut Micco : 10.09.2015 17:05 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mutteriin hylsy, pitkä vääntövarsi maata tai runkoa vasten, nytkäytys startilla sammutin päällä?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Hihnapyörä timanttitiskillä maksaa muuten 285 e. Toimitusaikaa lupasivat viikon-kaksi nam. Ilmeisesti tuppaa näistä menemään, kun ei löydy purkureilta. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sieltä löytyy muutenkin pajeroon melko näppärästi melkein kaiken. ![]() Edit: en tiedäkkään 2.8 diisselistä varmaksi sanoa, mutta 2.5 litraiseen sai! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Olisko kellään tietoa gen2 korisen ovista eli käykö pitkän ovet pätkään,mites paljon näitten tankkiin mahtuu dieseliä 2.5 ja 2.8 koneet kyseessä,onko kokoeroja.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Kyselläänpäs suoraan täältä. Pinion akseli jakolootasta väljä.mistä hyvä lähtee liikkeelle?minkälaista ja monta laakeria se pittää sisällää? Eli tarkotan tuota takakardaanin akselia.kannattaako ruveta vaihtaa laakereita ja suorilta ehyt loota paikoilleen?ja sit vielä että paljonko teillä on sitä kardaanin liukua näkösällä.6cm näkkyy olevan mulla ja 2cm se on siinä työntynyt sisää jäljistä päätellen.ja kyseessähän siis gen1 pikkulootallinen.
|
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| Pajero miehille kysymyksiä | Pauli_Antero | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 05.11.2011 17:06 |
| PAJERO V6 3.0 Aut.vm.1989 --> Kysymyksiä! | TOPPAHOUSU | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2008 10:41 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| Pajero kysymyksiä | Juniori83 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.09.2005 11:20 |